Gå til innhold

ang madrass til babysenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med "dreamzone" madrassene fra Jysk?er de bra? eller Babycare fibermadrassene fra Barnashus?

veldig usikker på hvor dyr madrass jeg skal kjøpe til senga. Er det nødvendig å kjøpe til over 1000 kr.? eller er de som ligger fra 400 ++ likebra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har dessverre ingen erfaring med disse madrassene, men har tenkt å kjøpe på jysk jeg også.

Skrevet

Har ingen erfaring med madrassene fra jysk, men det er ikke nødvendig å kjøpe dyre springfjærmadrasser til de minste. De er ikke tunge nok til at madrassen utgjør noe nytte ! Kjøp en madrass til 400,- , + en overmadrass !

Skrevet

Heisann...

Jeg har kun kjøpt madrasser på Jysk og er kjempefornøyd med de, dette er 3. barnet vårt og d du skal tenke på er at d skal ikke være for tykt eller for tynt og ikke for mykt... Vi har i allefall funnet oss en favoritt og det er den madrassen som er 7 cm og koster 200,- på Jysk, og på den er det vaskbart trekk som er enkelt å få av og på etter vask...

Det er i allefall mitt råd til deg, jeg ville ikke valgt å bruke mange 100-kroner på en madrass som blir brukt i litt over ett år... men men d er mitt syn... Lykke til med valget og kjøpet ;o)

Klem

Skrevet

takk for svar. veldig enig i mye avdet. å bruke 1000 kr og over det på en madrass er ikke nødvendig. tror jeg kjøper en til rundt 400 kr og en overmadrass kanskje

noen som vet hvor de har slike?overmadrasser.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...