Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Mannen min er nå sur på 4 dagen. Han går bare rundt å surmuler, jeg vet ikke hva han er sur for, for det nytter ikke spørre han. Får ikke svar. Sånn som dette kan han være noen par ganger i året, og jeg synest det er ekstremt slitsomt når han er sånn, for han forsurer hele miljøet rundt seg. Jeg vet det ikke er meg han er sur på, for jeg har ikke gjort noe gale i det siste. Flere som har mannfolk som er sånn og?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Kanskje han er litt deprimert innemellom, fins noen som er sånn. Det går nok over, kanskje han ikke har det så godt med seg selv for tiden. Kanskje han trenger litt oppmuntring.
suseduse Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 menn har noe som heter mansen, ganske likt mensen... veldig slitsomt, men da merker vi litt åssen vi kan være... håper det går over snart
Gravenstein Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Ja, slik er mannen min også - 3 ganger i året. Det kan vare i alt fra 1 måned til 1 dag. Bare tverre svar hvis han i det hele tatt sier noe og intet engasjement i familielivet, utrolig irriterende å være i hus med, og det dårlige humøret smitter og sprer seg til samtlige familiemedlemmer... Jeg tror det er depresjoner som plager ham, men det er det ikke så lett å få gjort noe med før han selv innser at han har problemer. Det beste jeg gjør i disse periodene er å la ham være i fred - ikke mase om hva som er galt - for det er jo ingenting i følge ham selv. Jeg sier dog ifra når oppførselen overgår hva jeg mener er akseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå