Gå til innhold

hvordan lure folk til å tro jeg ikke er gravid!!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal på en tur i helgen, der det garantert blir alkohol i bildet, og spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker. noen som har noen lure ideer?? en av de vi skal reise sammen med, er allerede mistenksom og tror at jeg er gravid, så det må være vanskelig å finne ut at jeg lurer dem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøp ei flaske med alkoholfri vin, og noen flasker alkoholfri øl, som du drikker av glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du går på pensilin for....blabla..

Betse hadde jo vært om du virkelig hadde pencilin liggendes da og bare tar dette med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte en flaske alkoholfri og en flaske vanlig vin.. tømte ut alkovinen og fylte på alkoholfri vin på alkoflaske...;) sa at denne vinen er den eneste jeg liker=) NB: husk at den alkovinflasken du kjøper må ha skrukork!!!

 

det var så gøy"!!!!

 

:))

 

 

tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den antibiotikaen som ikke kan kombineres med alkohol heter

metronidazol og kombinasjonen gjør en skikkelig dårlig.

Om noen spør hva som er galt så er ett bruksområde for denne type antibiotika bakteriell vaginose (infeksjon i skjeden)... Så da blir det kanskje ikke flere spørsmål? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at man fort kommer opp i situasjoner hvor det er alkohol med i bildet og vanskelig å vri seg unna. Vi har blitt enige om at når vi er sammen med gode venner så sier vi at jeg ikke drikker fordi vi prøver å få barn. Det synes jeg det er greit å fortelle til gode venner og da tror de ikke at du er gravid akkurat da og du trenger ikke bekymre "for hvis og om det skulle gå galt" og alt sånn. Men det er likevel en grunn som gjør at du slipper masingen og slipper å holde på å lure folk med liksom-alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt gøy å lure også da. Det synes jeg.

 

Hvis du har tenkt å gå litt inn for det går det ann å bytte etikketter på vanlige øl og alkoholfrie/lett øl flasker.

legg de i vann til etiketten går av og lim på "ekte øl" etiketter :)

 

Men pass på du ikke går i surr.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...