Gå til innhold

Oi oi nå har vannet mitt gått :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl ni i morges og kjente det var litt bløtt der nede. Står opp for å gå på do og da fosser det ut på gulvet. Merkelig følelse, hjertet slo fort av glede. Vekker sambo og går på badet. Det fortsetter og piple ut, og ser også slimproppen komme ut på badegulvet. Den er liten og hvitblank.

Ringer fødeavdelinga og de sier jeg må komme inn etterhvert for en sjekk, vanlig rutine. Har ingen rier, så vi alle skjønner dette vil ta en stund. Ringer søstra for å få skyss, dusjer og spiser og pakker ferdig kofferten, ville jo ha den med for sikkerhetsskyld.

På Levanger sykehus tar de godt imot meg og jeg får sånn undersøkelse med belte. Hører hjertelyden og ser etter bevegelser osv. Første gangen sambo hører hjertelyden forresten siden han aldri har vært med på sv.kontroller. Han smiler bredt ;-) Målte blodtrykk, jordmor kjente om hodet er festet, noe det var. Lillegutt sparket ikke noe særlig, men var noe bevegelse der som jeg ikke kjente. Et par rietak var det visst også uten at jeg kjente det. Alt så greit ut, og etter å ha tatt blodprøve på labben så sendte de meg hjem for å vente på rier.

Er førstegangs og dette er såå spennende altså!! La meg nedpå for å sove litt, sambo dro på jobb i tretiden. Våknet av at jeg var sulten, så nå har jeg kost meg med middag. Gjør litt husarbeid innimellom, vasker klær og sånn. Greit å sysle med noe. Kjenner ikke noe typiske rier ennå, men er veldig øm i korsryggen og har vondt nederst frampå musebeinet. Håper det tar seg opp snart, for jeg er såå ivrig på å hilse på lillegutten min. Han beveget seg litt i stad og det er så herlig.. nyter denne stunden i sofaen nå. Skal kose meg litt her inne før jeg skal prøve å hvile igjen - må ha mest mulig oppladning nå vettu ;-)

Yohoooooo :-) Er 10 dager før termin forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så spennende. må bare spørre, prøvde du ut noen kjerringråd som funket? masse lykke til

Skrevet

Så spennende, kan bare tenke meg hvordan det må være! Lykke til!

Skrevet

Åååååååååååååå din heldiggris=)

Jeg vil også at vannet mitt skal gå........nååååååååå!!!!!!!!!!

12 dager til termin her.....!

Ønsker deg masse lykke til.....=)

Skrevet

Nei vil ikke si at jeg har lykkes pga kjerringråd. For to dager siden, altså på lørdag spiste jeg grøt og hadde på masse kanel. Og prøvde litt brystvortegnikking også den dagen. Men det virket jo ikke umiddelbart den dagen i allefall. I går begynte jeg og innse at jeg bare måtte smøre meg med tålmodighet, for jeg orket ikke å stresse med noe mer kjerringråd utover det lille jeg gjorde lørdag.

Vannet gikk jo først i dag da.. så derfor føler jeg at det kom av seg selv =) Har nesten ikke rier ennå.. snart tolv timer etter vannet gikk...

Skrevet

Heia! Så gøy. Da er vi i samme bås! Vannet mitt gikk 17.30 og er hjemme igjen fra føden og venter. :0) Hvordan går det med deg. Har du vondt?? har noen litt småvonde tak, men ikke noe særlig kraftig..

Skrevet

Tjihi ja artig med flere i samme situasjon :-D

Virker som vi har det veldig likt da.. har ingen typiske rietak nei, ikke som jeg kjenner i allfall. Har en jevn smerte under musebeinet og er øm i korsryggen, det er alt :-(

Skal bruke kvelden og natta på å lade meg opp, så skal jeg være mer aktiv i morgen, prøve å gå tur og gå i trapper og sånn.

tvi tvi til oss begge =)

Skrevet

Oj Oj Blubell og AnLin så utrolig spennende!!!

Masse lykke til begge to, blir artig å høre hvordan det har gått med dere.

Tenker du gleder deg fælt til å møte lille Tony Leander nå Blubell og om ikke lenge har du han i armene dine:0)

Skrevet

Tuusen takk Thia, jo gleder meg vilt jeg!! Kanskje du melder deg på snart du også? ;-) Spennende ja!!!

Har endelig identifisert en rie nå hehe. Og når jeg tenker meg om så har jeg kjent akkurat det to-tre ganger tidligere i dag også, bare litt svakere. Alle har jo sagt man bare vet hva som er rie, men når det begynner så svakt er det ikke enkelt å forstå det.

Hva med deg Anlin?

Skrevet

Så artig;) Vannet mitt gikk før et døgn siden nå og riene har ikke kommet igang hos meg heller. Skal til igangsetting kl åtte imorgen tidlig hvis det ikke har kommet igang til da:)

Spennende;)))

Skrevet

Begynner å bli litt utålmodig nå jeg også ja, men ingen fødselstegn desverre. Send meg litt føde støv når du er ferdig da Blubell...

ÅÅÅÅhhhh tenk at han snart er her, gleder meg til oppdattering altså!

Skrevet

Oi det er kjempe spennede jo!!!!!

Masse lykke til og tenkt at nå snart har du gutten din i armene dine. Hi hi.

Stor lykketilklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...