Moyra Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Er 24+4 i dag og den siste mnd har lille junior her vært særdeles aktiv, men spesielt de siste ukene. Det har vært spark og annen bevegelse i hytt og pine, til alle døgnets tider. Det er nesten så jeg har blitt litt sliten til tider. Men så i går så merket jeg svært lite til den lille. Telte kanskje totalt 5 svaaake spark løpet av heeele gårsdagen. Dette syntes jeg var litt skummelt, men ville se ann til i dag om det ville bedre seg. I dag har jeg ikke kjent noen spark... Bør jeg bekymre meg?
Mortil2-79 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Er sikkert ikke noe men bedre og sjekke en og gå og bekymre seg. Ring lege eller jordmor( evt helsestasjon) og be om og få komme inn på akutt time så de kan høre etter hjertelyd. Så får du roet deg når du hører dem:)
Tussa og Sofie Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Ja hvis du er bekymret så er det bedre å få sjekket det, mest for din egen del tenker jeg. Jeg har en veldig aktiv frøken i magen, men noen dager kan det bli veldig rolig hvor jeg bare kjenner et par dytt ila dagen i kanskje 2-3 dager, så blir hun helt sprellsk igjen i en lengre periode. Tenker at hun hviler litt jeg.... ;o)
vero:o) Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 sånt har jeg og det innimellom noen dager er det veldig lite og andre dager mere...jeg er 24+2..... men jeg har aldri tenkt at jeg bør bekymre meg av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå