celodi Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 På sia står det at man kan spise ostechips? Hva er det?Potetgull?ostepop?
Cat.68 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det aner jeg ikke hva er, men bacongull er fin snacks for oss på ketolysekuren. Kanskje noen andre som vet hva ostechips er, hørtes spennede ut??
~Fanta~ Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Aner ikke hva ostechips er, men jeg gikk på ketolysekuren for etpar år siden, og da gikk jeg ned 16-17 kilo på ca 3 mnd;o)) Jeg "overlevde" den kuren takket være bacongull og tab x-tra:o)) Tror nok ikke det er ostepop eller potetgull nei;o))
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hold du vekta eller var det vanskelig når du hadde gått ned det du skulle altså ? snuser litt på denne kurene, men er skeptisk til om man tar fort på igjen de kiloene man har tatt av..
~Fanta~ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg holdt ikke vekta nei, men det har naturlige årsaker, og den er 2 1/2 år nå;o))
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 hehehe.. men tror du det er mulig å holde vekten etterpå? virker litt sånn vidunderkur aktig ut på meg.. men må vel kanskje prøve.. bør ta av minm. 20 kg..
~Fanta~ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Det var ihvertfall den som fungerte på meg;o)) Den var effektiv, og med det "startpuffet" tror jeg nok det er enklere å tenke seg om videre... Med tanke på både mat og inntak. Skjønner du hva jeg mener? Det er de 14 første dagene som er tyngst. Da skal du inn i ketose som det heter, og dvs 0 karbohydrater. Du kan bruke tissepinner for å se om du er i ketose! Jo mørkere tissepinnen blir, jo mere ketose er du i. Ketose betyr at kroppen forbrenner sitt eget fett... Etter 14 dager, begynner du sakte og sikkert å legge mer og mer karbohydrater til i kosten din.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 men må man ha den boka, eller holder det å finne info på nettet? kunne tenkt meg å begynt NÅ hehe.. og 2 uker skal man vel klare..
~Fanta~ Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Nei jeg synes ikke du trenger boka nå. Det er så mange som har gått på den tenker jeg, så du vil få mer enn nok hjelp fra oss andre;o)) Og jeg hjelper deg gjerne om det er noe du lurer på;o)) Står jo selvfølgelig noen oppskrifter i den boka, men med hånda på hjertet...jeg brukte ingen av dem;o))
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 det er den erfaringen jeg har med sånne bøker og, mange oppskrifter som jeg ALDRI bruker. har ett par andre i hylla nemlig! så da skal jeg jammen sette igang, men hvordan er det i fht alkohol.. skal ha barnefri til helgen og ut.. må kanskje vente til etter det?? og så skal man holde seg helt unna frukt stemmer sant? så da gjenstår grønnsaker, salat, egg og kjøtt/fisk/fulg? bruker ikke noe melk eller yoghurt nå så det tenker jeg ikke på..hva med soya produkter? hehehe.. kom mye nå, og ikke nok med det, men jeg kapra vist den tråden her også! sorry HI
~Fanta~ Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=1444&art=2002 Og jeg har blandet...( Jeg gikk på Atkins..Men det er jo samme prinsippet da:o))
Stratos med 3 barn Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Tusen takk! Nå har det vært så mye om dette her i det siste at jeg nesten må sjekke litt
celodi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. juli 2007 Takker for svar!!! Helt i orden at dere andre lurer på ting også sjø=) hehe...
Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Ostechips Tilberedningstid: 15min. Årstid: Hele året Antal: 12 personer - 40 stk. 200 g Karoline's GratineringsOst Bagetid: Ca. 6 min. ved 200°. Drikkevarer: Kølig, tør hvid portvin. Se tilhørende opskrift: > Snacks med Feta og dadler Fordel 10 små portioner ost (a ca. 1 spsk) på en plade med bagepapir. Hver portion skal spredes godt ud. Bag ostechipsene øverst i ovnen til de har en lys, gylden farve. Løft straks ostechipsene over på en bagerist og lad dem køle af. Tilbered resten på samme måde. Genvej: Ostechips kan opbevares i kagedåse i ca. 4 døgn. Lunes i ovnen ca. 3 min. ved 200°. Tip: Ostechips og snacks med Feta og dadler kan serveres sammen eller hver for sig. Ledsaget af oliven, sprøde grønsager og et glas kølig, hvid portvin gør de det ud for en let og dejlig forret. Udviklet af: Karolines Køkken Kan det være dette som er Ostechipsen deres ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå