ano`num *17.03.10* Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har ikke fått sovet siden natt til torsdag. Annet en smådubbing.... Føler at jeg ikke finner meg en stilling. I natt har jeg sovet ganske greit. La en dyne under korsryggen. Men det er ingen varig løsning. Er vant til å sove på magen, men nå er det ubehagelig. Når jeg legger meg føler jeg at det verker i hele kroppen. Akkurat som om det ikke er godt å ligge. Ligger jeg på ryggen blir jeg uvell. Ligger jeg på en av sidene får jeg vondt i hoften og den skulderen som vender opp. Er akkurat som om handen presser nedover. Hvordan sover dere??
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 he he får ikke sove!!! må på do hele tiden. og får ikke sove etter do besøk for da er lille gutt sinna pga at jeg har tømt madrassen hans.. har dessuten en hel haug med puter i senga som jeg pakker rundt meg for å støtte oppunder litt. ligger for det meste på venstre side for da er lille gutt roligst har jeg merka
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Sover max 2 timer av gangen, må opp hele tiden på toalettet så det blir VELDIG lite sövn...Er i uke 38... Klarer ikke å sove på ryggen, å sove på sidene går noenlunde greit men får oxo vondt i hoftene og skuldrene.. Er veldig dtiv i nakken pga dette..Har problemer med rygg/nakke fra för så dette gjör ikke saken bedre.. Hadde håpet å få mye sövn för den lille kommer men det ser ikke ut som om det blir slik gitt...
Pottemor og lillemann Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Før jeg ble gravid har jeg alltid sovet urolig, det vil si jeg har skiftet stilling mange ganger i løpet av natten. Nå trives jeg best på siden, men de siste nettene har jeg fått vondt i hoftene. Jeg tror det er fordi bekkenet utvider seg. Det hjelper hvis jeg legger en pute mellom beina.
Noddy78, en av hver! Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har hatt bl siden uke 12 og måtte fort venne meg til ny liggestilling, har en pute(evt en del av dynen)mellom bena, husk både knær og føtter må bygges opp om det skal hjelpe. I tillegg har jeg operert den ene skuldere og får at jeg ikke skal få vondt i den har jeg en pute foran meg som jeg legger armen rundt. Da får jeg faktisk sove ganske bra mellom tissepausene. 30+2 nå så håper jeg klarer meg de siste 10-12 ukene også! Lykke til :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Prøv å legge en pute mellom magen og madrassen når du ligger på siden. Det er behagelig!
2gutter&2jenter Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Får ikke sove... men forrige gang hjalp det å ta polaramin om kvelden. Gammeldags allergimedisin, ufarlig, men med den heldige bivirkning at man blir veldig trøtt....
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har to puter i senga... en som bygger opp hodet og en som ligger langs ryggen. sover på sidene... Jeg sover godt om natten til tross for bekkenløsning og tissing.. Jeg får massasje på føtter og nakke/rygg hver kveld. Dette hjelper godt, så jeg slapper av og sovner som en stein.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 jeg sovna vel ikke før 0400 i natt... Snudde meg sikkert 50 ganger... Merker at det tar LANG tid før jeg sovner og at jeg våkner veldig lett. Uvant for meg som er et slikt sovedyr tl vanlig:=) hehe... Når jeg våkner så er det enten: 1: Halsbrann 2: tett nese (pusteproblemer) 3: Vondt å ligge 4: må på do 5: leggkramper Er vel ikke så mye å gjøre, men merker jeg blir mindre opplagt gjennom dagen:( Og som en skriver over skal visstnok venstre side være den beste å ligge på i følge en bok som jeg leste... Elsker å sove på magen, men kan ikke det lengre, blir svimmel og vkalm på rygg så da blir det en av sidene... Jaja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå