MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Håper mange jenter tar seg turen på onsdag.. Er som vanlig på peppes i fredrikstad sentrum! ( klokka 13.. ) Meld dere på på tråden på BIM-treff linken ( ikke noe must assa.. Bare til å komme, påmeldt eller ikke.. ) Håper å se mange mager!!
Solskinnstrall Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 BIM treff ja- hadde vært hyggelig. Men dette må jo være for de som snart skal føde eller? Ikke mange som har tid til det eller sån midt på dagen:)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Dette er for alle gravide, enten du tok testen i går, eller skal føde neste uke!! Mange som er sykemeldte.. Mange som har ferie.. Noen jobber kanskje skift og har dagen ledige.. Så hvis du bor i nærheten er det kjempe koselig hvis du kommer!!
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Bare bumper denne litt jeg.. ;-)
SokkeLaila Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 ..åj! BIM-treff var jo det jeg skulle huske på.. Glemt var hele treffet da jeg gjorde avtale om å bli med på IKEA i morgen!! ..inn for å kjøpe stellekommode og balje og sikkert 1000 andre ting som jeg skjønner at jeg MÅÅÅ ha først når jeg har sett det! Blir det treff allerede om èn uke igjen, eller? Da looover jeg å huske det! Kors på halsen!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Dytter litt på denne jeg, og regner med å dukke opp på treff:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå