dama Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 tenkte jeg bare skulle advare deg om at jeg fikk brannsår på begge albuene mine da jeg var og lekte i eventyrfabrikken sammen med unga mine... du kan jo bare tenke deg hvilke skader det kan gjøre på barn, hold unga unna det barneparadiset sier nå jeg!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Dama, nå synes jeg du oppfører deg både barnslig og respektløst! Du mobber hennes regler, og det synes jeg er litt dårlig gjort.. Har man først satt regler, er det vel naturlig å bevare dem ?!?!
dama Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 beklager i massevis, men jeg kunne ikke la være.... du får det til å høres ut som om ungene kommer til å dø hvis de får endel sår her og der.... unger med blåmerker, skrubbsår og brannsår(egenpåførte gjennom lek, seff) er lykkelige unger
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Okei, hehe, tulla litt jeg og da :-) ;P Skjønner, er i grunn enig man ikke skal verne for mye om de små, men tror nok Isaac og Leah stort sett også får gjøre hva andre vil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå