Gnisten Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Er så usikker på hva jeg skal kjøpe. Syns det blir litt mye å legge ut mange tusen på en seng når Ikea egentli har mange greie senger til en billig penge hvis de bare ikke hadde vært utsolgt for de hele tiden... Hva går det av de? Jeg vil ha en vanlig hvit sprinkelseng, men den har jo de ikke hatt inne de siste mnd. Begynner jo å få litt tidsnød her.. Har bare en mnd igjen og en venninne av meg som har termin etter meg har allerede fått...
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 hei hei .. jeg kjøpte seng på ikea, det mammut sengen i lyseblå, kjøpte hele den serien med kommode og kleskap og lamper osv, =O)
minibolla Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 jeg kjøpte min på fru lyng 1200 inkl madrass
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 vi kjøpte på ikea. Husker ikke hva den het, men den er helt simpel hvit kjempe fin og billig var den også
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jysk har vel også billige senger? Mener det var der jeg så at de hadde billige, gode madrasser også. Jeg må innom der. Vet at de har sånn "vanntett" overmadrass på IKEA også. Det er ikke dumt å ha.
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Eg skulle kjøpe seng på ikea, men så fekk eg arve ei.. Syntes også det var mange dyre senger å velge mellom, og dei såg akurat like ikea sine, like stødige også... he he... Prøvde å riste i dei...
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Vi har fått Stokke sleepi seng. Kjøpt på Barnashus. Kjempe fin seng barnet kan vokse i... og som er solid og trygg.
Babyboy Høygravid Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Hei...Vi kjøpte på Ikea.. Gulliver : )Kjempe fin seng
Nusse_83 Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Vi har kjøpt en hvit enkel seng på ikea, kjempefin
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 Vi har kjøpt en enkel, brun sprinkelseng på IKEA. Diktatserien som var på tilbud fordi den snart skulle gå ut. Fikk derfor tak i både stellebord (som blir en vanlig kommode senere), seng og en slags kiste til å oppbevare ting i veldig rimelig. Enig i at man ikke nødvendigvis trenger å kjøpe det dyreste av alt.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 skal kjøpe vår på tøffeliten..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Vi kjøpte stokkesengen brukt på finn. Den er kjemstødig og så har den hjul noe vi synes er meget praktisk.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 Skal kjøpe den blåe på Ikea, koster ca 800 tror jeg. De skiftet størrelse på sengene, det er nok derfor de har vært utsolgt i påvente av de nye.
ana baroma Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 Kjøpte en enkel hvit en på renes i krsand, det er vel barnas hus tror jeg:) Kosta oss 600,-, opprinnelig pris rundt 1000... Ikke noe dilldall, men helt grei:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. juli 2007 #18 Skrevet 16. juli 2007 Vi har Stokke senger til tvillingene og har kjempe lyst til å kjøpe Stokke seng til hun vi venter nå. Vi er ihvertfall kjempe fornøyd med Stokke sengene siden det er hjul på de. + at de kan vokse i sengene. Så her blir det nok Stokke seng.
Løvebakken Skrevet 16. juli 2007 #19 Skrevet 16. juli 2007 Brio, 3 ulike høydetrinn, stødig med madrass til 1699,-
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 16. juli 2007 #20 Skrevet 16. juli 2007 Vi kjøpte vår hos babydreams i sarpsborg på tilbud.. Ser de har samme tilbudet nå også.. Hvit sprinkelseng m/madrass, sengekant, sengehimmel + stativ, sengekant, dyne(80x100), pute, dynetrekk og putevar + hjertepute kr 1500,- Dette er kjempebillig for allt utstyret.. De ordner med frakt mot et tillegg også, ikke sikker på hvor mye det er.. Internett adressa deres er www.babydreams.no
LilleTrolle Skrevet 17. juli 2007 #21 Skrevet 17. juli 2007 Hihi, vi har kjøpt dyr seng, vel, fikk av svigers da. Selina-seng fra Stera, kjøpt på Babyshop. Den kostet 2300 kroner, men er bare helt nydelig i mørkebrunt, med bamseutskjæringer øverst. I tillegg har vi Svane-madrass og ganske dyr overmadrass (kombinert overmadrass og tisselaken) i den... Seng og vogn betrakter jeg som de to viktigste investeringene til babyen, og de er derfor også de absolutt mest kostbare hos oss (nå har vi riktignok fått begge deler... senga av svigers, og vogna av mine foreldre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå