Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal kjøpe. Syns det blir litt mye å legge ut mange tusen på en seng når Ikea egentli har mange greie senger til en billig penge hvis de bare ikke hadde vært utsolgt for de hele tiden... Hva går det av de? Jeg vil ha en vanlig hvit sprinkelseng, men den har jo de ikke hatt inne de siste mnd.

Begynner jo å få litt tidsnød her.. Har bare en mnd igjen og en venninne av meg som har termin etter meg har allerede fått...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei .. jeg kjøpte seng på ikea, det mammut sengen i lyseblå, kjøpte hele den serien med kommode og kleskap og lamper osv, =O)

Skrevet

jeg kjøpte min på fru lyng 1200 inkl madrass

Skrevet

vi kjøpte på ikea. Husker ikke hva den het, men den er helt simpel hvit :) kjempe fin og billig var den også :)

Skrevet

Jysk har vel også billige senger?

Mener det var der jeg så at de hadde billige, gode madrasser også. Jeg må innom der.

Vet at de har sånn "vanntett" overmadrass på IKEA også. Det er ikke dumt å ha.

Skrevet

Eg skulle kjøpe seng på ikea, men så fekk eg arve ei..

Syntes også det var mange dyre senger å velge mellom, og dei såg akurat like ikea sine, like stødige også... he he... Prøvde å riste i dei...

Skrevet

Vi har fått Stokke sleepi seng. Kjøpt på Barnashus. Kjempe fin seng barnet kan vokse i... og som er solid og trygg.

 

Skrevet

Hei...Vi kjøpte på Ikea..:) Gulliver : )Kjempe fin seng

Skrevet

Vi har kjøpt en hvit enkel seng på ikea, kjempefin :)

Skrevet

Vi har kjøpt en enkel, brun sprinkelseng på IKEA. Diktatserien som var på tilbud fordi den snart skulle gå ut. Fikk derfor tak i både stellebord (som blir en vanlig kommode senere), seng og en slags kiste til å oppbevare ting i veldig rimelig. Enig i at man ikke nødvendigvis trenger å kjøpe det dyreste av alt.

Skrevet

skal kjøpe vår på tøffeliten..:)

Skrevet

Vi kjøpte stokkesengen brukt på finn. Den er kjemstødig og så har den hjul noe vi synes er meget praktisk.

Skrevet

Skal kjøpe den blåe på Ikea, koster ca 800 tror jeg. De skiftet størrelse på sengene, det er nok derfor de har vært utsolgt i påvente av de nye.

Skrevet

Vi har kjøpt den blå på ikea vi....

Skrevet

Kjøpte en enkel hvit en på renes i krsand, det er vel barnas hus tror jeg:) Kosta oss 600,-, opprinnelig pris rundt 1000... Ikke noe dilldall, men helt grei:)

Skrevet

Vi har Stokke senger til tvillingene og har kjempe lyst til å kjøpe Stokke seng til hun vi venter nå. Vi er ihvertfall kjempe fornøyd med Stokke sengene siden det er hjul på de. + at de kan vokse i sengene.

Så her blir det nok Stokke seng.

Skrevet

Brio, 3 ulike høydetrinn, stødig med madrass til 1699,-

Skrevet

Vi kjøpte vår hos babydreams i sarpsborg på tilbud.. Ser de har samme tilbudet nå også.. Hvit sprinkelseng m/madrass, sengekant, sengehimmel + stativ, sengekant, dyne(80x100), pute, dynetrekk og putevar + hjertepute kr 1500,- Dette er kjempebillig for allt utstyret.. De ordner med frakt mot et tillegg også, ikke sikker på hvor mye det er.. Internett adressa deres er www.babydreams.no

Skrevet

Hihi, vi har kjøpt dyr seng, vel, fikk av svigers da. :) Selina-seng fra Stera, kjøpt på Babyshop. Den kostet 2300 kroner, men er bare helt nydelig i mørkebrunt, med bamseutskjæringer øverst. I tillegg har vi Svane-madrass og ganske dyr overmadrass (kombinert overmadrass og tisselaken) i den... Seng og vogn betrakter jeg som de to viktigste investeringene til babyen, og de er derfor også de absolutt mest kostbare hos oss (nå har vi riktignok fått begge deler... senga av svigers, og vogna av mine foreldre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...