Gå til innhold

stjernekikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert teit spørsmål, men hva er egentlig det? Flere som skriver at babyen sin var det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de blir født med ansiktet opp, i steden for bakhodet. Hehe, vet ikke hvordan bedre jeg kan forklare det=)

Skrevet

stjernekikkerne kommer ut med nesa oppover mot skyene og ikke nedover som "normalt" :) de fullfører ikke vridningen helt på veien ned fødselskanalen.

Skrevet

Tøtta mi kom ut på denne måten...

Det var et h...... for å si det mildt!!!!!

Skrevet

Min minste kom også sånn... Var 39 cm rundt hodet.

Det verste med at de kommer med ansiktet opp er at bakhodet presser mot tarmene, syns jeg. Hadde så sinnsyk pressetrang :-/

Skrevet

Hodet på jenta mi var enormt stort..hu var så hoven..så skrekkelig ut!

Sa at det var min første og siste fødsel...enda ikke kommet over det(10mnd sia)

Skrevet

Min så helt fin ut ;-)

Kom som en kule. 50 min etter at vi kom inn på Storken. Blir sannsynligvis ikke sånn neste gang ;-)

Skrevet

Min siste var også en stjernekikker, måtte geleides ned fødselskanalen med vakum. Det var tøft, men med unntak av merke etter vakumet, så hun helt fin ut.

Skrevet

Min var også stjernekikker, og han kom ikke ut i det hele tatt. Ender ofte med hasteks i slike tilfeller.

Skrevet

Jenta mi var stjernekikker og kom med nesa i sky. Her gikk det så fint å fø uten hjelpemidler og smertestillende.. hun ville vel ut fort selv da :)

Skrevet

Hun kom ut med nesa i sky - kikket på stjernene :-)

Individuelt hvor problematisk dette blir for mor og barn. For min del kom ikke gullet ned fødselskanalen ved egen hjelp, men hadde heldigvis kommet seg såpass langt ned at når jordmor la seg over magen min og presset på (AU!!) så kom hun uten at tang/vakuum/ks ble nødvendig.

Hodet var ganske så avlangt, men det rettet seg ut i løpet av første dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...