Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 selv om den ble satt inn før første mens? Jeg hadde litt blødning de første dagene etter jeg satt den inn, men det har ikke kommet noe etter det, betyr det at jeg ikke kommer til å få mens tro? Noen med erfaringer?
Labbetøs Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 JA! Jeg fødte i januar, og rakk å få en mens før jeg satte inn spiralen i april. Siden det har jeg ikke hatt en eneste blødning. HERLIG! Så ja, det kan bety at du ikke kommer til å få mens. Spesielt dersom det er mer enn 3 mnd siden du satte inn spiralen.
sirkelkatten Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Vet dere om det er det samme med kobberspiral?
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Tror ikke det, har hørt at mange har hatt mye blødninger med kobberspiral, og kjenner faktisk noen som har fått spiraltroll hvis du skjønner hva jeg mener..............?
sirkelkatten Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Ups! Jeg har også hørt det du skriver, men har ikke fått igjen mensen etter at jeg satte inn kobberspiral. Men da er den sikkert bare forsinket, 1 uke over nå.
Labbetøs Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Det er hormonene i hormonspiralen som gjør at man kan miste mensen.Det skjer ikke med kobberspiral. Dær er det vanligere med ganske kraftige og uregelmessige blødninger
mamzen =) Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 jeg satt inn hormonspiral for ca 1uke siden og har småblødninger enda.holder med truse inlegg,men VELDIG irriterende... til dere som har hormonspiral,er det vanlig?eller bør jeg kontakte lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå