Gå til innhold

Til dere som har hormonspiral har dere fått mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om den ble satt inn før første mens? Jeg hadde litt blødning de første dagene etter jeg satt den inn, men det har ikke kommet noe etter det, betyr det at jeg ikke kommer til å få mens tro?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg fødte i januar, og rakk å få en mens før jeg satte inn spiralen i april. Siden det har jeg ikke hatt en eneste blødning. HERLIG!

Så ja, det kan bety at du ikke kommer til å få mens. Spesielt dersom det er mer enn 3 mnd siden du satte inn spiralen.

Skrevet

Vet dere om det er det samme med kobberspiral?

Skrevet

Tror ikke det, har hørt at mange har hatt mye blødninger med kobberspiral, og kjenner faktisk noen som har fått spiraltroll hvis du skjønner hva jeg mener..............?

Skrevet

Ups!:) Jeg har også hørt det du skriver, men har ikke fått igjen mensen etter at jeg satte inn kobberspiral. Men da er den sikkert bare forsinket, 1 uke over nå.

Skrevet

lenge siden du fødte?

Skrevet

Det er hormonene i hormonspiralen som gjør at man kan miste mensen.Det skjer ikke med kobberspiral. Dær er det vanligere med ganske kraftige og uregelmessige blødninger

Skrevet

jeg satt inn hormonspiral for ca 1uke siden og har småblødninger enda.holder med truse inlegg,men VELDIG irriterende...

til dere som har hormonspiral,er det vanlig?eller bør jeg kontakte lege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...