Babyonboard ;-) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Kommer sørover i mårra... Noen som har tid å treffes?
Ronja65 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det hadde vært så koselig å møtes snart igjen... Men jeg jobber så inn i granskogen mye for tiden....Ferie og lite folk på jobben....Men lit fritid har jeg jo.... Tror trollet også er hjemme, hun sendte sms og var treff syk:-)
Gummelillan Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Vi drar til fjells i morgen. Blir du lenge sørpå denne gangen?
Babyonboard ;-) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Drar nordover igjen ca. 4-8 august...
coscos Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Vi skal ha treff på Mecca 1. august. Hadde vært hyggelig om du har lyst til å bli med på dette.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hei og velkommen sørover:-) Jeg må jobbe denne uken og reiser til sørlandet i helgen, men er hjemme igjen ut i neste uke.... Kanskje vi kan få til et treff da? Trollet er i Hellas og ferierer og er vel ikke hjemme før neste helg igjen om jeg ikke husker helt feil...
Anonym i dag Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Blir mye på Nesset utover sommeren nå, kan møtes på Ski storsenter eller Vinterbro e.l. ;-) shopping eller strandtur, får se hvordan været blir....
Babyonboard ;-) Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2007 Hei og takk for sist, megogjr c",) Vi skal visstnok dra en eller anna plass i mårra... Kjører etter sola vettu ;-) Men vi kommer visst hjem sånn ca søndag... Hadde vært koselig å treffes ja :-) Kanskje jeg lurer meg innover til Mecca den 1. august også....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Vi kom hjem i kveld fra det blide sørland:-) Men kafebesøk er helt UT for vår del, da det er et sant helvete å ha med lille rosa. Hun er altfor turbo og jeg får ikke sitte rolig to sekunder av gangen;-) Men det må jo gå an å få til noe, bare det dumme regnet gir seg..... Nå har vi hatt fint i noen dager på sørlandet, kommer hjem og pang så regner det gitt.....lurer på hva vi østlendinger har gjort galt i år!!!
allerhelstNorge Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er også på VÅT Østlandsferie. Skal være her frem til 8.august og siden jeg bare har sett det fantastiske ansiktet til Klatten hadde det vært utrolig hyggelig å se noen andre som holder til her inne også. Har tenkt meg på "mamma-uten-barn" overnattingstur til Oslo så kan godt hende jeg dukker opp 1.august.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er egentlig klar for mammatreff uten barn jeg;-))
allerhelstNorge Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 .... ja ikke sant. You name place and time and I`ll be there....)
Ronja65 Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Lille Thyra er også veldi go men i en veldig aktiv alder... blir nok ikke så mye skravling med henne med... Så treff uten barn, høres i grund veldig fint ut.
Babyonboard ;-) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. august 2007 Jeg drar nordover på lørdag 4/8, men håper også at vi kan ta et uten barn treff en gang når jeg er sørpå igjen :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2007 Og nå er biopappaen så hyggelig at han nekter å bytte helger så jeg har mammahelg når jeg jobber :-( Og så har jeg helt fri annenhver helg... Han fatter ikke at jeg ønsker å tilbringe tid med Jojo istedet for å gå på jobb!!! Grrrrr.... Og nei, jeg får ikke byttet helger på jobb da alle de andre har samme problemt med mammahelger eller ekstrajobber... Kjenner jeg blir såååååååååååååå sint nå!!! Så nå blir Jojo å gå hver dag i barnehage og i tillegg så må jeg ha barnevakt hver fredag kveld og lørdag på dagen!! Snakk om å sette barnets behov først ja.... Meg i ræva! sier nu æ!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2007 Når skal jeg liksom kose meg hjemme med Jojo??? Annenhver søndag?? Det hører med til historien at jeg allerede har måttet kutte ned på stillingen min for å kunne hente henne i barnehagen kl 16... (butikkjobb)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå