Gå til innhold

Hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer sørover i mårra... Noen som har tid å treffes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært så koselig å møtes snart igjen... Men jeg jobber så inn i granskogen mye for tiden....Ferie og lite folk på jobben....Men lit fritid har jeg jo.... Tror trollet også er hjemme, hun sendte sms og var treff syk:-)

Skrevet

Vi drar til fjells i morgen. Blir du lenge sørpå denne gangen?

Skrevet

Drar nordover igjen ca. 4-8 august...

Skrevet

Hei! Vi skal ha treff på Mecca 1. august. Hadde vært hyggelig om du har lyst til å bli med på dette.

Skrevet

Hei og velkommen sørover:-)

Jeg må jobbe denne uken og reiser til sørlandet i helgen, men er hjemme igjen ut i neste uke.... Kanskje vi kan få til et treff da?

Trollet er i Hellas og ferierer og er vel ikke hjemme før neste helg igjen om jeg ikke husker helt feil...

Skrevet

Blir mye på Nesset utover sommeren nå, kan møtes på Ski storsenter eller Vinterbro e.l. ;-) shopping eller strandtur, får se hvordan været blir....

Skrevet

Hei og takk for sist, megogjr c",)

Vi skal visstnok dra en eller anna plass i mårra... Kjører etter sola vettu ;-)

Men vi kommer visst hjem sånn ca søndag... Hadde vært koselig å treffes ja :-)

Kanskje jeg lurer meg innover til Mecca den 1. august også....

Skrevet

Vi kom hjem i kveld fra det blide sørland:-) Men kafebesøk er helt UT for vår del, da det er et sant helvete å ha med lille rosa. Hun er altfor turbo og jeg får ikke sitte rolig to sekunder av gangen;-)

Men det må jo gå an å få til noe, bare det dumme regnet gir seg..... Nå har vi hatt fint i noen dager på sørlandet, kommer hjem og pang så regner det gitt.....lurer på hva vi østlendinger har gjort galt i år!!!

Skrevet

Jeg er også på VÅT Østlandsferie. Skal være her frem til 8.august og siden jeg bare har sett det fantastiske ansiktet til Klatten hadde det vært utrolig hyggelig å se noen andre som holder til her inne også. Har tenkt meg på "mamma-uten-barn" overnattingstur til Oslo så kan godt hende jeg dukker opp 1.august.

Skrevet

Jeg er egentlig klar for mammatreff uten barn jeg;-))

Skrevet

.... ja ikke sant. You name place and time and I`ll be there....:))

Skrevet

Lille Thyra er også veldi go men i en veldig aktiv alder... blir nok ikke så mye skravling med henne med... Så treff uten barn, høres i grund veldig fint ut.

Skrevet

Jeg drar nordover på lørdag 4/8, men håper også at vi kan ta et uten barn treff en gang når jeg er sørpå igjen :-)

Skrevet

Og nå er biopappaen så hyggelig at han nekter å bytte helger så jeg har mammahelg når jeg jobber :-( Og så har jeg helt fri annenhver helg...

Han fatter ikke at jeg ønsker å tilbringe tid med Jojo istedet for å gå på jobb!!! Grrrrr.... Og nei, jeg får ikke byttet helger på jobb da alle de andre har samme problemt med mammahelger eller ekstrajobber...

Kjenner jeg blir såååååååååååååå sint nå!!!

Så nå blir Jojo å gå hver dag i barnehage og i tillegg så må jeg ha barnevakt hver fredag kveld og lørdag på dagen!! Snakk om å sette barnets behov først ja.... Meg i ræva! sier nu æ!!!!

Skrevet

Når skal jeg liksom kose meg hjemme med Jojo??? Annenhver søndag??

Det hører med til historien at jeg allerede har måttet kutte ned på stillingen min for å kunne hente henne i barnehagen kl 16... (butikkjobb)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...