Lillesmil:D Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 hvilken uke er det best å ta det?? tok dere det i tilegg til ordinær ultralyd på sykehuset?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Uke 29 +/-. Tok privat, med ordinær ultralyd - kjempekjekt!
Prins og prinsesse Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har fått 3D UL de siste 3 gangene jeg har vært inne til UL-kontroll, fordi de har både 3D og vanlig UL på samme apparatet der jeg går til vanlig. (Følges opp for en cyste i svangerskapet, derfor har jeg hatt noen UL-er...). Finner ut at frøkna i magen har bestemt seg for å ikke vise oss hvem hun er før hun kommer ut, for alle 3 gangene har hun ligget med hender eller føtter over ansiktet... Dette gjør at det faller skygger på ansiktet, slik at vi ikke får noe godt bilde på 3D... Krysser fingrene for at du er heldigere, men pass på å ikke skru opp forventningene max, for da kan du altså bli litt skuffa... ) Her lever vi i spenning de siste 2 månedene ) Første gang jeg fikk 3D var vel forresten i uke 17 eller 18 tror jeg...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 jeg tok når jeg var 25+3.. hadde ordinær ul i uke 18. man får vel best bilder mellom uke 26 og 31 tror jeg.. dette får du vite om du ringer dit dem tar det. bilder ligger under nicket mitt.
minibolla Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 for best resultat er det mellom uke 28 og uke 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå