Gå til innhold

Hvor kjøper dere Id-sminke på nett i dollar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil prøve, tenkte å kjøpe på nett i dollar er det billigste:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp!

Skrevet

Kan du ikke fortelle litt om Id sminke, har hørt om det men vet ingenting om det. Er det bra

Hilsen sminkedokka

Skrevet

Har bare hørt at mange skryter av det, så vil gjerne prøve selv:-) Gidder ikke å kjøpe det i butikkene her, koster jo 1000 kr hvis du skal ha foundation, rouge og koster...

Kom ikke inn på linken på E-Bay. Er litt skeptisk til å kjøpe ting der, er redd for å bli lurt;-)

Skrevet

Svarer jeg.... :)

id bare minerals er en pudderfoundation. Løst pudder som du påfører huden i sirkelbevegelser med en naturhårskost. (Det er viktig å bruke rett kost, ikke noe syntetisk for da får du ikke samme resultat)

Pudderet "smelter" og fungerer som en foundation. Den puster, er lett å legge, ser helt naturlig ut uten skjolder og lett å fjerne.

Etter jeg prøvde det første gang har jeg fått en mye penere hud, og jeg kommer ikke til å bytte den ut :-)

Skrevet

Har du prøvd å kjøpe sminke på StrawberryNet? Der kjøper jeg ALL min sminke og hudprodukter og shampo

Skrevet

Har handlet mye på ebay, aldri blitt lurt. Alt fra brudekjole, smykker, sminke, klær til barna ++. Alltid fått varene mine og til rett tid og en rimelig penge...

Prøv denne linken:

http://cgi.ebay.ca/Bare-Escentuals-id-Minerals-MEDIUM-XL-0-3oz-9g-NEW_W0QQitemZ130132979892QQihZ003QQcategoryZ72829QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ellers kan du jo søke selv på ebay. Bare skriv inn

id bare minerals

Skrevet

Takk!

Tenkte å kjøpe en startpakke med pudder og børster.

Skrevet

Dessuten.. sjekker alltid at de jeg handler av har god feedback.

Den linken jeg sendte sist har en feedback på 99.8 %, noe som er bra. Betyr at selgeren er seriøs og uten for mye tull.

De som driver med tull bli fort luket bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...