Gå til innhold

Var dette den berømte slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på do, og tørket meg som vanlig..

På papiret lå det ei lang remse med slim, som var bitte litt blodig/brunaktig på enden.

Måtte utforske dette nærmere da jeg trodde at det kunne være sæd etter i går, men dette slimet var mye fastere og mer slimete enn sæd.. Å jeg har jo vært på do 5 ganger siden vi hadde sex, og første gangen var jo bare en halv time etter, så jeg regner med at det meste kom ut da..

Ble litt ekle detaljer dette her, men det tåler vi vel.. Vi går jo alle å venter på denne sproppen..

Håper noen kan svare, og kanskje kan antyde hvor lenge det kan være til fødsel hvis dette var sproppen?

Er 3 dager på overtid, og kunne godt tenkt meg den lille ut snart :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo ikke, men vil tro dette er slimproppen ja. Har du andre tegn på at ting er i gjære da?

Hos meg gikk vannet i morges og slimproppen lå pent og pyntelig i dammen på badegulvet. Enkelt å identifisere med andre ord ;-) Venter på rier nå..

Skrevet

Hur stor sån ca var slimproppen din???Tror kanske min såvitt kaaaaanske kom oxo...men er usikker, var liksom bara en remsa med slim...gele...

Skrevet

Har hatt veldig vondt i ryggen i hele dag, men inbiller meg at det er for langt opp til at det kan være noe..

Ellers har jeg de vanlige hyppige og harde kynnerne som jeg har hatt en stund nå..

Håper dette er noe som kan ta seg opp snart :-)

greit når vannet går, da VET du liksom at det er i gang.. Å settes det ikke i gang av seg selv, så må du vel settes i gang ganske snart?

Da får jeg bare ønske deg masse vondt da.. Ille det å, men regner med at ønsker det nå :0)

Skrevet

Hei Yoggy..

Den kom ikke som en propp, men som en lang remse med geleaktig slim, med en liten blod/brun stripe i enden..

Kan være at det bare var litt av den som kom, og at det vil komme mer etterhvert. Vet ikke hvor mye slim som er vanlig jeg, men jeg vil tro at det ser mer ut hvis den kommer ut som en propp..

Skrevet

Heia! Akkurat sånn så min slimpropp ut også. Og vannet gikk klokka halv seks i stad så her venter jeg også på rier. Var uforberedt på at vannet skulle gå så fort altså.. Lykke til til deg!

Skrevet

..huff tenker bara på den der proppen nu...kanske det var den som kom ut hos mig oxo da...trodde det skulle se mera ut som en propp da...men kanske det "bara" er en remsa med slim. Jag har inga andra tegn som tyder på en kommande fødsel!!Vet att hode er festa, men kjenner inget. Men jag har heller inte termin forens 8aug. Men førra bebin kom i denna uken som jag er i nu...så man får væll bara se!!!

Skrevet

Er det lenge siden sproppen din gikk da?

Så spennende det må være når vannet går. Da er det jo i gang da..

Enda mer lykke til til deg nå, du er jo så nærme!!

:-)

Skrevet

Nå hva det mye som skjedde her.....mange som føder snart ja!!LYKKE TIL ALLE.=)

Skrevet

Den trenger visst nok ikke se ut som en propp i det hele tatt.. Så det er meget mulig at det var proppen din også som gikk.. Om det trenger å bety at fødselen snart er i gang, vet jeg ikke.. Men jeg håper selvfølgelig det. :0)

Har heller ikke noen spesielle tegn annet enn til tider vonde kynnere, men det skjer vel når du minst venter det :0)

Mange som nærmer seg fødsel ja.. Synes det spretter babyer ut overalt rundt meg også.

Ser at terminen din også er rett rundt hjørnet Storemagen..

Spennende :0)

Skrevet

Huff...jag er ikke instillt på fødsel da...HJELP!!!! det var nog inte min propp som gick..det var...det var...hmmmm..bara lite slim..he he.. : )

Vi får se da..

.STOOOORT LYCKA TILL till er andra!!! KLEM

Skrevet

Hehe..

proppen kan jo gå uker før fødselen å vel?

Da får vi satse på at det bare var litt slim hos deg :-P

Her er det hvertfall ikke bare litt slim eller utflod. Dette var noe helt annet, og den fortsetter å gå..

Kom litt til nå, men denne gangen var det ikke en remse med gele, men en liten klump..

Men nå får jeg håpe alt er ute, så ting kan begynne å skje her.. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...