AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har vært til modningsakupunktur i dag. hun sa det bare var for å styrke sener og ligamenter til fødselen. Men nå i stad sildra det i trusa som når man har mensen.. Trusa og truseinnlegget var ganske vått. Det lukta ikke noe spes.. Kan det ha vært vannet som kom så lite..? Har ikke kommet noe mer, men kom litt slim i stad da jeg gjorde nr 2.? (sorry for detaljene, men blei litt stressa..) Mannen har dratt et ærend og blir borte i en fire timer. Jeg tvang han til å dra for det skjer jo sikkert ikke noe.. Men har mye nedpress.. Huff.. nervøs jeg.. Au, nå stikker det oppimellom.. Nå skjer det mye rart altså..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2007 Nå er jeg hundre prosent sikker på at slimproppen gikk iallefall..iik.. Men pleier det å komme litt vann i tillegg..??
Kosel Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 da gikk vel vannet ditt i samme slengen da... aner ikke jeg... deler av sproppen gikk her i gårkveld..men ikke noe vann..
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 hos meg var det bare litt av vannet som gikk med førstemann så det er nok det som har skjedd. Ring føden du:) Her er det slik at vi blir lagt inn uansett så lenge vannet har begynt å gå. Lykke til:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Takk takk. :0) Vannet gikk i stad massevis..hehe. Var inne på sykehuset til sjekk og er sendt hjem igjen for å vente.. Så nå skjer det noe snart iallefall..! Tenk at jeg skal snart skal bli mamma!! :0)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Høres ut som propp og noe vann det der. Hvordan går det? Er du reist på sykehuset?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Begynner å bli litt mer kraft i taka nå.. Heldigvis fikk jeg mannen til å snu så han har vært her hele tiden. :0)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Så spennende!!! Har du ringt føden? Hvis hodet ikke er festet kan det være lurt å komme seg på sykehus i tilfelle det var vannet som gikk. Jeg husker da vannet mitt gikk sist. Hadde nettopp våknet. Reiste meg fra sengen og der rant det. Det første jeg tenkte var, "nei, der fikk jeg mensen, gitt", før jeg kom på at jeg var jo gravid. Hehe... kjentes ut som mensen. Babyen kom ut 5 timer og 12 min etter at jeg våknet. Søvn er gull verdt i forkant av fødsel, for det er jo litt slitsomt )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Hehe... ser nå at du har skrevetat du har vært på føden. Masse lykke til! Snart skal du holde datteren din i armene dine. Ååååååååå, du er så heldig!!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2007 Takk takk! Wuhu.. spennende spenende!!! :0)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 Lykke til Det var jammen effektiv modningsakupunktur
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 ÅÅ Grattis...har også noe som lekker..hihi..men det er ikke så mye enda..litt usikker enda om det er vannet...=)Lykke til snuppa=)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Aaaahhhh, saa spennende! Blir rent misunnelig naa jeg. Kanskje jeg skal sende samboeren ut paa tur i kveld? Kanskje det er DET som er trikset? Vente vente... haape haape... LYKKE TIL AnLin! Og hold oss andre oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå