Gå til innhold

noe på gang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå inne i uke 32, og lurer på om noen har erfaring med dette eller har vært borti for tidlig fødsel? Har gjennom hele sv.skapet hatt mens lignenede smerter,men ikke ofte eller lenge. men siste uken nå,har jeg hatt det hver dag. var hos jordmor idag, som sa at det kunne være tegn på stress eller for tidlig fødsel,og at jeg måtte ringe om det var regelmessig eller ble værre. Har hatt smertene i hele dag, kommer og går. ikke kjempevonde,men veldig ubehagelig. er litt sterke i begynnelsen,så forsvinner de, og kommer tilbake.. litt lei nå :( lurer også på om at man får blødninger eller slim når det holder på og åpne seg,eller om det ikke trenger og skje? har ikke hatt noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter* ingen som har noen ord og komme med?

Skrevet

Har også spurt om dette flere ganger uten at jeg har fått så mye svar. Alt jeg kan si er at jeg også har hatt det slik fra ca uke 32, er nå 36+2 og har det fra tid til annen. Føles som menssmerter i korsrygg og mage som er mer eller mindre konstante i perioder på opp til en time. Har spurt jordmor, hun sier det nok er mageregionen som påvirkes av at babyen vokser, men jeg lurer på om det er dette som er maserier? Eller betyr det at jeg kommer til å føde før tiden? I går var det så pass ubehagelig at jeg begynte å se litt på klokken om det var noe system i vondtene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...