SokkeLaila Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151265 Hvorfor i HULESTE skal en lastebil drive med forbikjøringer?! Det er jo samme hvor mye vi prøver å trygge barna våre med bilseter og stropper og Gud-vet-hva når sånne sinnsyke lastebilsjåfører gjør slikt!! Nå ble jeg så sint at jeg nesten sprekker!! ..håper alt går bra til slutt med den vesle jenta...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hva fikk han til å kjøre forbi da? Det kommer ikke frem.... De fleste bilister vet ikke hvor lang bremselengde en sånn bil har. Kan det være en idiot som ligger og bremser og bremser , gir gass, bremser og kjører som en tomsing? Kanskje han ble lei av å ligge og trykke bak personbilen foran? Kanskje han var nødt til å legge seg ut? Ikke for å forsvare det at han skadet noen, men det er ikke bare lastebiler som er skyld i sånne ulykker .Mye har med personbilen foran å gjøre, som regel Hvorfor i huleste skal personbiler på død og liv presse seg foran vogntog? Fordi de ikke orker å ligge bak dem???? Og hvorfor i all verden drar du alle sjåfører under en kam her? Kjenner jeg blir sint jeg!
SokkeLaila Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Drar ikke alle over en kam -men sånn kjøring er så unødvendig at jeg blir kvalm! Som trailersjåfør skal du være veldig, VELDIG sikker på at du ikke starter en forbikjøring for sent!! Det er da LITT vanskeligere å ombestemme seg i fart enn det er med en personbil som har brøkdel av størrelsen og moment.. Dersom en har sååå store problemer med å ligge bak en bil; svin inn til siden -ta deg en kopp kaffe og start på nytt etter 10 minutter igjen! Da er nok den omtalte 'bremsebilen' utenfor allfarvei og man kan begynne på turen igjen med friskt mot.. Jeg har gjort det selv -ogt tenk; det funker! Istedenfor å ta en sinnsyk sjanse og dra med seg menneskeliv i en affektiv og aggressiv kjørestil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå