Fredpåjord Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 er så lei av lekkasje i stellbagen, har MAMkoppene/flaskene fra dagligvarebutikker , bruker også avent som i og for seg er enda verre.
Twig Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Bare brukt MAMkoppene jeg, men de lekker jo litt noen av dem
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Vi har bare avent sine, og ingen lekker...? Du har såklart husket å sette på den blanke plastdingsen etter at du har vasket den?
Babyfacepsycho Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Har avent tutekopp og den lekker ingenting. =)
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Bruker kun en kopp vi har kjøpt på rema vi-husker ikke hva den heter, men den lekker ikke.Har ikke sett den andre plasser.Ikke mam ikke avent.Finnes i blå, orange, grønn og hvit og rød tror jeg.Den er med lokk du bare klemmer på.
LilleStjerne Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Sliter med avent sine jeg også. De lekker ikke bare litt men mye! Jeg har venninner som er kjempe fornøyd med avent så jeg er litt usikker på om jeg skal ta sjansen på å kjøpe en til eller prøve noe annet.
Fredpåjord Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Hei, takk for alle svar. Jada, bruker alle delene riktig på aventen, har lært leksa mi og dobbeltsjekker om pappan eller andre kløner har vært i nærheten av dem. De var kanskje litt bedre da de var helt nye, altså. En vennninne snakket om en flaske som skulle være helt tett, men hun husket ikke hvilken det var, kanskje det var denne på Rema? Den skulle ha en bulk opp som man må trykke ned og dermed lage et slags vakum?? Noen som kjenner igjen dette - kan det være den fra Rema?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har sett en sånn du beskriver hos fru Lyng og babyshop mener jeg å huske...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Har ikke hatt noe problem med avent sin tutkopp
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 ingen lekkarse fra avent sin jeg heller;)
Koala *g07* Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 Har en fra nuk, ingen lekking her.. så lenge du setter den rett sammen vel og merke.
wicca Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Den bruker vi og, bambino tror jeg de heter, har ikke hatt noen lekasjer med de og billige er de og 35 kr anbefales virkelig
Nyseryllikberta Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 NUK magic cup lekker minst! Sånn som du trykker på for å skape(?) undertrykk??? Hvertfall den beste koppen vi har har hatt!
Nitte Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Aventkoppene dugde til jenta mi, men ikke til den brutusen av en gutt jeg har nå! ;-) Ikke noe problem for han å få de koppene til å lekke, bare han rister/dunker hardt nok... Nei, her gikk vi raskt over til "ANYWAYUPCUP" fra bambino! Kun to deler, TOPP! De er litt tyngre å drikke av, men det er en vanesak! Kjøpte min på ICA Maxi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå