litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Skal å hente oss ny vogn iløpet av dagen, men vet ikke helt hvilken. Det skal være en trehjulsvogn, og de vi kan velge mellom er: Gt Safari Phil & Teds TFK Joggster Twist DBS Edge Dvs det er de vognene de har på butikken.
Mrs. Bouquet Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hadde nok sett litt på hvilke farger de har inne av de forskjellige typene. Men jeg hadde nok ikke tatt det på sparket, og heller ikke kjøpt en vogn utifra 4 valg. Men TFK kanskje om jeg bare hadde valget av de 4.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Farge spiller ikke noen rolle, vil ha ei vogn som er god å trille og som jenta mi sitter godt i. Skal ikke kjøpe, vogna vår ble ødelagt på fly, og nå får vi. Flyselskapet har avtale med denne butikken, og disse er alternativene.
Tråle i Trøbbel Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 TFK...uten tvil:-) KJøpte denne selv i mai og er storfornøyd! Så også på GT safari, den er kjempefin, men veldig kort i ryggen. De to andre kjenner jeg ikke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå