gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 off er så bekymret for den lille i magen, for den hikker hele tiden! værtfall mellom 3 til 5 ganger pr dag!! og spesielt nårjeg har drukket brus! er dette normalt?? elr er det noe galt? er det andre som har det likkens? kan beibier få vondt i magen når den er inni magen? bør jeg slutte helt med å drikke brus nå?
Nusse_83 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Ikke noe å være urolig for Hikking er bare sunt for babyen.. Den merker heller ikke at du drikker brus, siden den får all næring gjennom navlestrengen så får den ikke vondt i magen. Så bare kos deg med babyen og hikkingen, det er jo koselig å kjenne at den er der
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 åh:) takk for svar:) nå ble jeg litt roligere:)
dårligfantasi Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 mye hikking her også, noen ganger hver dag tror det er slik med de fleste
Nusse_83 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Bare koselig Har ei i magen som også er god til å hikke. Hun er litt morsom da hun har sin egen rutine med hikkingen.. Hun hikker en stund, så virker det som at hun blir veldig lei det og sparker endel. Så hikker hun litt til og så blir det stille. Litt artig å se at de har litt personlighet der inne Blir koselig å se hvordan hun blir når hun kommer ut .
Pottemor og lillemann Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Her hikkes det også fast tre ganger per dag; morgen, middag og kveld. Varer ofte i ti minutter av gangen.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 min baby hikker hele tiden også , drikker masse brus hakke hørt at det er noe farlig=O)
Løvebakken Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Mye hikking her også. 2-3 ganger hver dag. Jordmor sier at det ikke er farlig, fosteret svelger bare fostervann. Har også lest at babyen trener opp mellomgulvet ved å hikke.
nr 2 i oktober? Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 småingen min hikker også en del. de to siste dagene har jeg hatt kink i ryggen så jeg har brukt varm rispute nede på ryggen - og da hikker småingen uavbrutt, merkelige greier!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå