Klemenhåpefull Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 I det siste har jeg hatt veeldig mye utflod i forhold til det jeg pleier..den er helt normal, lukter ikke og har ikke farge..derfor lurte jeg på om dette kunne være et teng på graviditet? Noen som har opplevd det?
Rafi Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 dette lurer jeg også på....men har hatt klar utflod siden forrige lørdag, så egentlig starta det med brunlig utflod ved EL og nå er det bare klar utflod, ingen lukt eller noe.....men jeg tror ikke jeg er gravid...føler det ikke sånn, men enda en uke igjen til ikm da
trebarnsmamma? Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Dette var et av mine første tegn sist! :-D
mie76 Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ble helt tørr, under forrige graviditet... Overhodet ingenting.
har4barn Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Ja, det kan det være. Men, hos meg har jeg mye utflod både ved sv.skap og rett før mensen. Så det kan jo være begge deler.... Lykke til da!
Klemenhåpefull Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 ååå, så spennende krysser fingrene jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå