Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her! Fant ut for en bitteliten stund siden at jeg er gravid. Etter noen uker med symptomer tok jeg to tester og de lyste positivt til meg. I dag var jeg og kjæresten hos legen for å få det bekreftet. Vi fikk høre hjertelyden :-D det var kjempespennende! Men også veldig skummelt på en gang. Vi vet ikke helt hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens osv, så skal på Ultralyd en gang i neste uke.

Jeg og kjæresten har vært sammen siden april, men kjent hverandre et par år. Jeg er 20 og han er 23. Vi er veldig spente og nervøse begge to, og aner ikke hva vi skal gjøre videre, bare at vi skal få baby! Han bor en og en halv time borte fra meg.

Vil gjerne komme i kontakt med andre kanskje unge gravide, bare noen å snakke med. Føler meg litt ensom og redd.

mvh jente fra oslo :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Velkommen inn hit og gratulerer!!

Her kan du ivhertfall lære masse om forskjellige ting, så jeg synes det har vært kjempefint å være her. Siden du fikk høre hjertelyden er dere vel litt på vei da. Selv er jeg 23 uker nå og synes dette er kjempestas.

Det er først nå jeg har vent meg til tanken og koser meg med å handle babyting osv, til tross for at dette var planlagt for vår del. Det er mange tanker som raser igjennom hodet og mange gleder og bekymringer man skal igjennom. Men det kommer til å bli helt supert og vi gleder oss masse.

Er du i jobb eller studerer du?

Skrevet

Ja jeg er nok en del uker på vei :-) nesten skummelt bare å skrive dette. Gleder meg til å være her fremover da.

Jeg har akkurat blitt ferdig med vgs etter ett friår, og nå var planen å begynne på en fotoutdannelse, men vi får se hva som skjer.

Tusen takk for at du svarte meg! Kjenner du mye liv i magen? det tar vel en stund før man kjenner liv...

Skrevet

Gratulere så masse! Er 22år, bor en liten kjøretur utenfor oslo og er forhåpentligvis ikke gravid så veldig mange dagene lenger. :) Men bare å spørre i vei :)

Skrevet

Tusen takk for det! Så spennende med baby som kommer snart! Lykke til!

Skrevet

takk for det! Sitter her å teller min. og håper ting tar seg opp snart. Legen mente de hadde meg tilbake på sykehuset i løpet av kvelden/natten, så det er jo lov til å håpe...:)

Du har en spennende tid forann deg. Mye informasjon og masse tanker som dukker opp. Til tider ganske så overveldende. Men kos deg!!! Jeg har kosa meg som gravid. Syntes det har vært kjempe trivelig... Noe rastløs nå mot slutten da:) gikk fort lei når jeg startet permisjon, det bare regner og jeg egentlig var i såpass fin form at jeg fint kunne vært på jobb...blei kjedelig å sitte hjemme...men snart har jeg jo lillegutt å kose meg med:)

Skrevet

hei..gratulerer!

det er en link som heter ung og gravid her inne.ta en titt på den:)

Skrevet

NYGRAVID; jeg kjente liv fra uke 16, men det er helt normalt å ikke kjenne noenting før uke20-21 for førstegangs.

Jeg er det jeg, men har vært heldig. Nå er det masse sprell og spark, utrolig morro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...