Gå til innhold

Blødninger og vondt i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå 6 uker på vei og lykkelig fram til i går. Da startet blødningene og som første gangs gravid ble jeg rimelig redd. Ringte legevakta, ingen hjelp å få, mest sannsynlig var det en SA var enestebeskjed jeg fikk. Ring fast legen din i morgen eller kom inn hvis du blør unormalt mye...

Stortutet i hele natt, ringte fastlegekontoret i dag tidlig. Fremdeles ingen rosende ord å få, dette mente de var unormalt, Ventet hele 4 timer på at legen skulle ringe opp igjen. Har time 09.30 i morgen. Ser at dette ikke MÅ være noe galt. Takker for at det finnes slike sider som denne hvor en kan lese og dele erfaring med andre. Ser at det er flere enn meg som har vondt i magen og blør, men at det likevel går bra. Så da er det bare å vente til legetimen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse masse masse lykke til i morgen. Håper virkelig alt står bra til der inne.Fælt å måtte vente så lenge før du får svar.

Skal tenke på deg

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Føler med deg. Selv opplevde jeg aldri noe tull på første graviditet, så slapp lett unna, men nå (ca. 4uker) har jeg i dag hatt noe "gromsete" blod. Tror du/dere at det kan være noe jeg bør undersøke?

Er jo redd for at det skal være noe:-( Kanskje litt VEL overhysterisk nå??? Men prøvde hvertfall å lete etter ett sted her inne hvor det kan stå noe om blødning (men ikke rent blod....) Finner ikke:(

Noen som har en link??

 

Men anonym: Lykke til i morgen. Hold oss oppdatert. Kommer nok helt sikkert til å gå bra. Krysser fingre og tær for dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si lykke til i morgen, skal tenke på deg, regner med du skriver litt om hvordan det går her i morgen!! tenker på deg, håper alt går bra med deg og spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og håper at alt går bra!!

 

Jeg har opplevd en MA der jeg begynte å blø litt, og jeg må si meg enig i at det er veldig lite lovende ord å få fra legevakt og kontorpersonell på legekontor iallefall.Til meg også sa de bare kaldt den gangen at det kunne være en spontanabort og ikke noe å gjøre med det, bare vente å se...osv. Noen usympatiske mennesker som finnes der ute gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det avgjort, Jeg har mistet barnet mitt. Har vært mye fram og tilbake hos forskjellige leger og tatt en del prøver... Ikke noe gøy.

Vil bare ønske dere alle lykke til, Håper at alt går bra. Da blir det 3 månender vente tid til neste forsøk for oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvar forferdelig synd, men du må ikke misste motet!!! Håper alt går bra med deg og dine!! Lykke til videre!! Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå d vsr kjempe trist, men mist i motet, vet d e d siste du sikkert vil høre men neste gang går d bedre,,,,, lykke te vidre og vit at du blir tenkt på. klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da så trist.Ikke så mye jeg kan si for å gjøre det bedre, men vil hvertfall si at jeg føler med dere. Håper det går bra med deg og at dere kommer dere greit gjennom dette. Neste gang går det nok bedre. Lykke til

 

Trøsteklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...