***Pantera*** Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Skulle hatt tr mandag for en uke siden, men ho har ikke kommet.Har tatt test på test, men bare fått negativt svar. Har siden el. hatt kjempe ømme pupper og de virker som de har blitt ihvertfall en str større. føler meg trøtt og uvel hele dagen. har også vært litt små kvalm, så jeg har stått og brekt meg. Siden lørdag så har jeg hatt litt brunaktig utflod, men ikke noe mere, tr kommer jo ikke og får bare neg tester. Har noen av dere vært borti det?
Maja☆ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hadde det slik nå sist. Tanta kom 14 dager forsent. Vet ikke grunnen, for jeg har rundt 30 dager syklus. Testa meg 3 ganger og alle var negative også plutselig kom tanta på besøk. Kan jo hende det brunaktige utfloden var festeblødninger og at du produserer hcg litt sent. Vent noen dager også test igjen. Sist jeg var gravid produserte jeg ikke hcg de 2 første ukene. Et annet alternativ er jo at du kan ha forskinket el og at det brunaktige utflodet var el slim med blod. Det er egentlig umulig for oss å vite dessverre.
***Pantera*** Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 ok, takk for svar. Holder på å bli litt små sprø av dette, men får jo bare vente å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå