Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere best med graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg trives godt med det. Koselig å kjenne spark og planlegge innkjøp og snakke om alt det koselige rundt det. Synes det er superstas vi :o)

Skrevet

Jeg også nyter å være gravid, er til og med mer fornøyd med kroppen min som gravid enn til vanlig :) Digger å kjøpe små, nusselige plagg og å tenke på at vi snart blir en liten familie på tre! Av og til kan jeg bli grepet av panikk fordi jeg skal presse et menneske ut av kroppen min, men stort sett klarer jeg å la være å tenke på akkurat det.....Det kommer når det kommer!! (11. november.....gleder meg til den 12.!) :)

Skrevet

Nei...ikke så mye desverre...var ok en liten periode i 2. trimester til tross for kvalme og bekkenløsning...men nå er bekkenløsningen så ille at ingenting er gøy lengre:o( Har masse kynnere, vondre nedpress, hodepine, kvalme, mensesmerter osv osv at jeg har bare lyst at hun skal komme ut nå....

I begynnelsen bare kastet jeg opp 24-7 så da var alt pyton:o(

Koser meg med sparkene og tanken på den lille inni der...men nå overskygger alle vondtene alt det koselige:o(((

Skrevet

liker at jeg skal bli mamma!!

Skrevet

Syns det var fantastisk med nr. 1 og 2, men denne gangen har det vært tungt - kvalme, etterfulgt av bekkenplager, trøtt og sliten, svimlebyer, tidlig sykemelding, masse kommentarer om hvor diger jeg er og vondt, vondt, vondt. Hadde lyst på flere barn, men dette orker jeg ikke en gang til. Ser frem til fødsel, og gleder meg til å bli kjent med han, men er så lei nå av å ikke orke noe og bare gå og vente sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...