Gå til innhold

et mini mini håp..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !!

Jeg er da en..Prøver.. Hadde sist mens den 17 juni, jeg har ALLTID mens smerter minst en uke før mensen kommer, og like oppgitt hver gang..Veeel, idag er det den 16, og har enda ikke hatt noe mens smerter...hihi..Er en liten tikkende bombe(mer enn vanlig) irriterer meg over ALT.. og svimmel til tider... Kunne det kanskje vært et mini håp da..? hehe..

Ska ikke teste meg nå for er virkeli lei av skuffelsen, denne gangen blir det bare å vente og se.. Men litt artig å kunne skrive hvordan ting er nå..Og kanskje, bare kanskje vokser håpet litt..Hehe... eller hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)
Skrevet

Hei. villa bare si at jeg har gått og irritert meg veldig over alt og vært svimmel og jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid! :-) Men jeg har også hatt en del mens-lignende symptomer

hilsen

Skrevet

heh ja jeg irriterer meg over de minste ting!! og sto i butikken med samb. istad og måtte bare ta tak i han for det surret i hodet.. Hmm jeg har ikke hatt NOE mens lignende symptomer i det hele tatt, noe som jeg alltid har før mensen..... :S

Skrevet

Det tyder jo på at noe er annerledes da. Jeg har aldri hatt menstruasjonssmerter før og har plutselig fått det nå :) Her går det verst ut over familien min hehe. De lurer på hvorfor jeg er så sint hele tiden. Har alltid vært den blide og snille jeg :-D :-P

Skrevet

hehe jeg innrømmer at jeg er ganske hissig, men da ska det være no stort no før jeg "klikker"hehe.. nå er d for ingenting og lir "furten"hele tiden..Hehe.. så det er motsatt da, mellom oss..du får smerter,jeg får ikke.. Men ska ikke teste meg.. Ikke nå! orker ikke skuffelse evt så venter for hver dag og ser om det skulle komme no! håper virkeli ikke at den kommer, samb. er SIKKER på at den aldri kommer! hehe.. sier det hele tiden.. dummingen ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...