Gå til innhold

Savner dere å gå gravid noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva likte dere best med graivditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å få sitte på bussen. Ellers? NOPE!

Skrevet

å ja!!! Hele tiden :-) Jeg var så heldig å holde meg helt frisk hele veien. Jobbet frem til permisjonen begynte, til og med to jobber..

Savner bare hele følelsen med å vite at det vokser liv inni magen, og at det blir en fantastisk liten bebis. Skulle ønske jeg ble gravid igjen nå jeg...hehe

Skrevet

Spør meg igjen om et halvt år. Jeg har en mnd igjen nå til termin, og det virker som en eeevighet til! Hehe. Alt tar så lang tid med meg nå for tida, så gleder meg til å bli ferdig. Men hun må nå bare få være inne i magen til hun er klar for å komme ut. :)

Skrevet

Jeg tilbyr alle som savner dette en natt med meg, er sikker på at dere hadde blitt kurert! :-)

Jeg håper virkelig at dette går bra, det vet man jo desverre aldri, men gjør det det så skal jeg ALDRI være gravid mer! Kommer ikke til å savne det ett sekund!

Skrevet

Ikke i det hele tatt!! Og vi prøver faktisk på en til nå for tida....

Skrevet

Jepp savner sparkene jeg:)

Skrevet

Husker jeg savnet det etter at Tobias ble født...hadde et tungt svangerskap i begynnelsen med ekstrem svangerskapskvalme, men var i forsåvidt god form resten. Savnet sparkene og den fine magen;o)

Nå har jeg ti dager igjen til termin med nr to....og kan ikke se for meg at jeg noensinne skal kunne savne å være gravid igjen:o( Er skikkelig tungt denne gangen....ekstrem kvalme denne gangen også - men i motsetning til sist så går den ikke over...bekkenløsning-og låsning + masse kynnere og nedpress som gjør veldig vondt....føler meg helt hanicappet for tiden, og det er ikke noe særlig....selv om jeg elsker å kjenne sparkene fra den lillle og selv om magen er svæææær, så liker jeg den godt;o) Men det er så tungt nå at jeg bare vil ha henne ut! :o)

Men vi er vel laget sånn at vi husker alt det koselige og glemmer alt det tunge...men jeg har flere som kan minne meg på hvor tungt jeg har det nå om jeg skulle være gal nok til å vurdere nr tre....men det tror jeg neppe vi gjør;o)

Skrevet

Savner det ikke i det hele tatt. "Alle" sa at jeg kom til å savne sparkene og livet inni der, men det gjør jeg altså ikke... Nå skal det sies at de siste 10 ukene var trøblete med 2 innleggelser og ellers "bedrest", så det er veldig deilig nå når jeg kan lee på meg igjen :o)

Skrevet

Du kan jo spare på dette innlegget som en reminder! :-) Det skal jeg gjøre tror jeg. :-) Jeg sov ikke de siste ukene forrige gang, det var forsåvidt greit da, for jeg hadde ingen å underholde på dagtid, men denne gangen så har jeg jo snuppa - og hun skjønner ikke at mamma ikke sover om natta - eller at jeg omtrent ikke klarer å gå.

Nei, ALDRI MER!!!

Jeg skal ta ks iløpet av august, men nå er jeg så desperat at dersom det hadde skjedd før så tror jeg fillern meg jeg skulle klart å føde!

Skrevet

når jeg gikk med førstesnuppa ble jeg så glad for magevondtene jeg hadde forsvant! (gikk på nexium hver dag) de er ennå vekk =) så har egentlig fått et bedre og mer behagelig tilværelse fra henne ,hehe =)

selv om neste nå kom litt brått på så er det koselig å være gravid igjen, se magen komme

Skrevet

savner sparkene og kulen på magen (dvs frem til 8 mnd etter det var det et helvete.....)

Skrevet

He, he - ja kanskje jeg skal gjøre det;o)

Forresten, Girly - du har post:o)

Skrevet

Nei..

Men nå har jeg vært veldig dårlig begge svangerskapene (sengeliggende det siste) og det har vært langt fra koselig å være gravid.

Mye bedre nå etter at barna er født.

Skrevet

Hmm nei egentlig ikke. Var koselig og sånt og jeg løp til bussen i 9. måned, men går ikke og savner det=)

Skrevet

jaaaaaa.. likte alt ved å være gravid, har tom fortrengt at jeg spøy som en gris de første 6 mnd, og gjør det gjerne igjen!!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

naai!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hadde du spurt meg for 10 mnd siden så hadde jeg sikkert sagt "ååååååååja, det var jo sååååååååå kos"... men det var før jeg ble gravid på ny, og hadde glemt at jeg var svimmel hele dagen og ikke klarte og gjøre en dritt... OG at jeg nå har fått skikkelig bekkenløsning.. Så nei :o)

Bare 7 uker igjen!!! :D

Skrevet

Absolutt ikke noe savn! Liker å være mamma, men er elendig på å bli det hehe.

Det beste ved graviditeten var det berusende øyeblikket da testen viser at det er baby på vei, og turene til ultralyd.

Skrevet

Ja. Følte meg flott på slutten, null problemer å være høygravid. Kunne godt ventet 4 uker til med å føde, selv om jeg fødte etter termin;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...