♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 ............om ting og tang som kan sette i gang en fødsel....! Men er det noen av dere som har prøvd noen av disse rådene og som det virkelig har virket på????? Jeg har igjen 12 dager til termin og føler jeg har prøvd det meste snart......vært morro og hørt hba som har hjulpet på andre=)
jentebabymom Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 den kommer når den vil komme tror jeg med eller uten kjerringråd.
KS 15.08.07 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hei ! Vet ikke om det var det som hjalp eller om det var en tilfeldighet (jeg var tross alt 10 dager på overtid...), men jeg hadde sex og det satte fart på sakene hos meg for sju år siden...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Ja ungen kommer uansett, med eller uten disse rådene......bare morro og prøve så lenge det ikke skader noe=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 jeg vet ihvertfall at goodyear masserte det punktet under foten og stimulerte brystvortene kvelden før hun fødte. jeg har ikke født enda, men da jeg stimulerte brystvortene lå jeg med maserier/vonde kynnere resten av natten.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Hmmmm........det må prøves=) Hehe......! Jeg er så lei at jeg skal prøve alt jeg kan for å få fortgang i ting her!!! Dessuten er babyen mer enn stor nok også......er vel borti 4 kg nå hvis de ikke tar innmari mye feil!!!!!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Har ikke tro på disse rådene. Prøvde kjerringråd med nr. 1 og nå med nummer to (mest for å bare ha prøvd denne gangen og). Ingen effekt. Babyen kommer når han skal. Dette har ikke virket på meg: Fødepizza, kanel, bitter lemon, ananas, rømmegrøt fra fjordland osv. osv. Det som jeg tror kan hjelpe på sikt er sex (ikke bare en gang, jordmor sa at man måtte ha sex 5 ganger på en dag for å oppnå samme styrken som i prostaglandin-pillen de gir for å modne....), og Gå turer, bevege seg, vugge med hofter (få baby dypere ned i bekkenet).
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 5 ganger på en dag - hjelp!! Jeg forførte sambo i går kveld i håp om at det skulle skje noe, men det hjalp selvsagt ikke. Har ikke blitt mye sex siste månedene, er altfor vondt pga bekkenplager. 5 ganger, stønn - ikke sjangs i havet å klare det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå