Gå til innhold

utrolig ømmer pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg hatt så ømme pupper! de er tunge lissom.. må sove med bh på,og når jeg skal ta den av meg så må jeg holde dem igjen.Dette er mest om kvelden. også har jeg hatt litt mensmurringer også. jeg skal ha mensen til helga...jeg vet at dette også kan være tegn til mensen men prøver og se positivt på det:) er det noen der ute som har fått symptomer så tidlig,og kan gi meg et lite håp?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som soleklare symptomer spør du meg! :-D

Skrevet

Sist jeg var gravid våknet jeg midt på natten av at jeg ikke klarte ligge på maven(noe jeg liker veeeldig godt) ..de var liksom veldig vonde..var ikke plaget med det ved mensen ellers, så for meg var det et symp..Har hørt de som var gravide og ikke klarte la dusjen spyle på brystene, for det var så ubehagelig..Kryyser fingrene for deg..Når er ikm??

Skrevet

Slik var det med meg da jeg var gravid også.brystene var sååååå ømme og såre.kunne ikke engang tørke meg med frottehånkle etter dusjen.Mensmurringene var også der....Ta en test mot slutten av uka.Ta den om morgenen,er du gravid er konsentrasjonen av HCG i urinen høyest da.

Jeg prøver også å bli gravid.Håper at vi møtes i terminklubben for april..

Skrevet

typen liker å kose p puppene mine, men i det siste gjør d bare vondt..har ikke tenkt så mye på akkurat d, ska ha mensen den 18, og har alltid mens smerter lang tid i forveien...Har ikke hatt noe!! svimmel til tider.. og luft i magen så d holder...la oss ikke glemme hvor hissig da!! hehe... Håper ikke tr kommer altsåå!!

men tør ikke håpe for mye..

Skrevet

jeg har Ikm til lørdag eller søndag...så får bare håpe:D får krysse fingrene for alle som som går og håper og venter da:)..lykke til alle sammen!!

Skrevet

Samboeren min og jeg skal ha en stor fest hjemme hos oss til lørdag. tror jeg må ta en test på fredag eller lørdag morgen jeg..så slipper jeg gå rundt og tenkte på det hele tiden:) og hvis den er negativ så får jeg bare ta det med ro:)..sånn i tilfellet..men jeg har ikke gått på prevansjon på 1 1/2 år..slutte på sprøyta og fikk ikke mensen på 6 mnd..vi tar det mest som de kommer vi:) veldig deilig og ikke stresse med det..men hvis jeg blir gravid er det det beste som har skjedd meg :D

Skrevet

Det er nok det lureste=) Så er du vertfall sikker=) Håper du oppdaterer oss om svaret på testen;) Lykke til og kos dere!

Skrevet

hei,æ å har veeeeldi ømme puppa.

e helt jævli te tider,klare itj at gubben min tar på dæm engang,har ikm på fredag som kjæm.

håpe virkeli d har klaffa no,e så rar i kroppen å.

jaja,krysse fingran for all sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...