Gå til innhold

hva har dere andre handlet inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 17 uker på vei, og har ikke kjøpt noe særlig. har kjøpt stellebord(noe jeg trengte uansett, siden sambo har en datter på 1 fra før).

Ellers har jeg kjøpt litt mammatøy, og har begynt å titte på vogner og bilsete...

Har bursdag i august, så regner vel med at jeg kanskje får noe da..

Hva har dere andre kjøpt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt bilstol(burkt i 5 uker) og voksipose(brukt til 1 barn) for jeg fant supre tilbud på nett. Jeg skal kjøpe babysitteren til Phillips den til kr 1499 så fort jeg får det til. Seng har jeg fra før, og emaljunga vogna kjøper jeg i aug/sept hvis den kommer på solg, hvis ikke venter jeg med den til senere. Stellebord venter jeg også med. Men jeg synes det er greit å kjøpe 1 storting hver mnd for da blir det ikke ett så stort økonomisk press på slutten. Så da er del vel ikke mer av storting jeg skal kjøpe nå. Klær å sånn venter jeg med til litt nærmere fødel.

Skrevet

ingenting...

Skrevet

Jeg er i uke 16 nå har ikke kjøpt noe ennå - dvs. jeg kjøpte litt mammaklær i sist uke. Jeg har heldigvis omtrent alt utstyr fra førstemann, så jeg trenger egentlig bare litt klær til den lille. jeg kommer uansett ikke tilå kjøpe noe før etter UL i uke 21 -- jeg har dessverre erfaringer med ikke å ta noe for gitt .-(

Jeg er ellers omtrent allergisk mot shopping, så det passer meg fint at jeg ikke trenger kjøpe noe :-)

Skrevet

Jeg venta en stund før jeg begynte å kjøpe, var liksom litt redd for at noe skulle skje....Men etter at lillegutten endelig har begynt å sparke mammaen sin, har jeg kjøpt et par ting! Kjøpte brukt sprinkelseng med nydelig sengehimmel, og har kjøpt et par bodyer, sparkebukser og en vinterdress....Alt i nøytrale farger i tilfelle det kommer ut en jente ;) Jeg er nå i uke 24, kjøpte alt dette i forrige uke.

Skrevet

Jeg skal arve mye etter mamma'n min =) Men ellers har vi kjøpt inn endel klær... Og en bæresele...

Skrevet

vi har kjøpt bag til quinny 3xl'n og ny bilstol..ellers har vi vel det meste vi renger fra før..mangler disse tinga:

-jenteklær

-vognpose til quinny,kjøper jeg i september

Skrevet

Har kjøpt vogn og bilsete, så litt klær og voksipose til vogna. rekner med at eg kommer til å kjøpe stellebord og seng på ikea nå i ferien. Er så glad for at eg har spart penger siden vi begynte med prøving for nå trenger eg ikkje tenke på det økonomiske i det heile tatt. har brukt 13000 til no. er virklig ikkje billigt når ein vil kjøpe det meste nytt..

Skrevet

er i uke 24 nå, og så langt har vi kjøpt en god del klær (uteklær, inneklær,underklær,sokker,strømpebukser,luer osv..) , barnevogn,stellebord,bæresele,termometer o.l, flasker osv.osv... driver også og restaurerer en gammel vugge vi har stående, og skal kjøpe seng og sånt på ikea til uka.... barnesete bestilte vi i går,så alt det store er snart i havn=) hehe,...

Skrevet

Er i uke 20 nå (19+0) og har hittil bare kjøpt to fleecetepper og litt klær. Dette ble kjøpt forrige uke og uken før. Tenkte det var greit å få unna UL først. Men har vært å kikket på forskjellige ting og regner med at vi starter for fullt når vi reiser til Trondheim om ikke så lenge...

Skrevet

Har ikke kjøpt noe selv enda, er i uke 18, men vi har fått barnevogn av svigers, og to bodyer, en i gul og en i blå. Har kjøpt meg en bukse da.. Regner med at det blir noe mer når vi drar på ferie neste uke!

Skrevet

jeg er i uke 21 og vi har kjøpt:

-bilsete med base

-sprinkelseng med alt tilbehør

-vugge

-stellekommode

-noe klær

-kjørepose

også arver vi en voksi pose, samt mamma skal kjøpe vogna til oss..

så vi har for det meste alt, mangler en del klær,noen sengesett, vippestol, stellesaker o.l eneste....

Skrevet

jeg er i uke 27 nå, og lørdag som var handlet vi barnevogn (bébé confort - high trek). det er den eneste store tingen vi har handlet, men har fått en del bodyer og nattdrakter av "mormor". har ferie nå, så venter til vi begynner på jobb igjen før vi handler noe mer tenker jeg. må også pusse opp barnerommet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...