Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 var på do i stad. var aldeles ikke morro, ble helt varm og svimmel, og kvalm. kan jo ha vært varmen og da, men... uansett. avføringen min var helt svart??? det har jeg ikke opplevd før. noen flere som har hatt det sånn? hva kommer det av?
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 tar du jern tabl.? da kan avf ofte blir veldig mørk/ evt svart. hvis ikke kan det være blod i avf. har du vært obstipert?hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 da er det nok jernet ja. hadde ytterst lavt med jern, så.. må ta 200mg daglig... men begynte i overigår da, så virker vist fort=P hva er obstipert?? er 35+7 i dag
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 obstipasjon/obstipert er at du ikke har kommet på do på en stund og avd er veldig hard. (treg mage kort fortalt). avf kan da være mørk pga det da er gammel avf. uff ble litt ekkelt det her men. har kjensskap til dettte da jeg jobber som sykepl og har vært borti en del obstipasjon. da er det nok jernet som gjør den mørk. da må du huske på å drikke masse for jerntbl kan gjøre magen treg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå