kimin Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 prøver på nr 3....men venter like spent ver gang....:)trodde liksom du ble roligere når du hadde 2 fra før...men nei da:) det gikk en mnd med første mann.....9 mnd med andre mann:)
har4barn Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Vi har tre fra før, og prøver på nytt på nr 4 (mistet i uke 18 i vår). Er like spent hver måned, og like skuffet når tr dukker opp. Er i 6.pp nå. Med nr 2,3 og 4 klarte vi det i 1.pp, så jeg er nok litt bortskjemt. Blir litt urolig når det tar så "lang" tid. Tør nesten ikke å si det pga alle som virkelig sliter her inne - og som ikke har barn fra før. Lykke til med tredjemann!! Håper den siter neste periode!!
Solum Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 er i samme situasjon- prøver på nr 3. er akkurat kommet i 2pp etter en veldig forskjøvet syklus forrige gang. de to første gikk på første forsøk. Jeg er også utrolig spent og tror ikke jeg er så flink til å vente...... er nok litt bortskjemt jeg og ettersom de andre to bare ble "knipset" inn uten at jeg fikk tid å tenke meg om....... men skal prøve å slappe av å ta ting som de kommer - har ikke dårlig tid i grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå