Serial mom Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Så,da fikk jeg revet meg løs fra solsenga! (holder ut akkurat 5 minutter av gangen,så her lar fargen vente på seg...) Styrer med,da?
doffine Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 jeg sitter å ser på gilmore girls jeg, og tenker sånn at jeg egentlig skulle ha vært på kjøkkenet og rydda... tihi.......
Serial mom Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 De surrer i bakgrunnen her også,men sitter på kontoret,siden det er så digg stol der:-) Prøver å skrive profile på nettby,men ble litt lat og sånn. Gjorde så mye igår,var kjempeflink husmor nemlig! *På den syvende dagen hvilte hun*
doffine Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Flinke elli-)))) tihi... Jeg har kanelsnurrer i fryseren, jeg... hehehehehe... og når det gjelder deg til lunch... jeg har to kyllingpølser i frysa også:-))))hehehehehehehe
Serial mom Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Åssen visste du at jeg ELSKER kanel i svinger????? Nammenammenam! :-) *smatte* Du har også pm!
doffine Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 kanelsnurrer er meget digg:-)))) nam.. lagde masse her forrige dagen.. Da skal vi kose oss med det i morgen:-)))
Serial mom Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Ja ja ja,kose oss!!!!!!! *smiler lykkelig* Jeg pussler inne på nettby,har just flytta inn der. Fader så mange bimbo's det finnes der ute! Kunne fått de for en billig penge,ha-ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå