Gå til innhold

Trenger noen ærlige meninger her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faktisk tenk det:):):)...Godt å høre at det ikke er meg som er noe riv ruskende galt med - han mener jeg er syyyyyykelig sjalu sso m ikke godtar dette.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja...det er nå helt utrolig hva enkelte klarer med begge øyne åpne,spør du meg!

Skrevet

Kanskje hun har lyst på han da? Og han vet det, og dermed utnytter det til det fulle siden han får deilige massasjer. Ekkelt syns jeg....

Skrevet

Du er normal. HELT normal!

Han er en idiot som ikke skjønner dette er uakseptabelt.

Enkelt og greit =)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Fyfaen,hadde blitt så forbanna og spurt ka i huleste hoi dreiv med på og ikke minst han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hun har lyst på de fleste, for å si det sånn.........

Greia er vel at jenta har innmari dårlig selvbilde, og kompanserer det med å forsøke å få oppmerksomhet fra guttene........noe hun ikke klarer, så da skrever vi litt istedet......huff, nå er jeg stygg.....men innmari PISSED!!!!!!

Skrevet

Hvis leieboeren vår hadde massert mannen min, så hadde jeg klikka både på mann og leieboer ja!

Og når du sier i fra at du ikke liker det, og begge to fortsetter, hmm....da syns jeg det er noe muffens.

Har egentlig litt tro på teorien til JoSomamsen jeg....

Og det at hun ikke ser ut som fotomodell, trenger ikke å bety noe for om han har lyst på henne eller ikke......

Skrevet

Fortell henne at mannen din ike har fått svar på STD prøven fra legen sin enda ;o)

Skrevet

Hvis samboeren min hadde gjort noe sånt hadde jeg klappet til han der og da. Helt uakseptabelt! Men, så vet jeg at han ikke er så kort at han gjør noe slik heller da.

Skrevet

Kanskje dumt av meg å være så naiv, men jeg tror egentlig ikke det er hva det handler om......Jeg føler meg bare skikkelig tråkket på ang respekt......jeg ville aldri ha gjort sånn mot min partner eller leieboer for den sagt skyld........tror ikke hun viser seg her oppe igjen med det første........

Skrevet

Av og til er det viktig å markere revir...

Skrevet

Samboers rygg er kun min for å smøre, så bare om jeg hadde sittet med favnen full av unger som skulle ha pupp og grøt og middag, og hun var den som satt nærmest, da hadde det vært ok, under tvil. Jeg hadde følt at det var veldig respektløst av ham å la seg masseres av et annen kvinnemenneske, når det ikke innebærer å bestille seg en time og betale for denne med penger og that´s it, så syns jeg faktisk det er uakseptabelt av ham. SPESIELT når jeg satt rett ved siden av! Jeg hadde blitt blodig fornærma og stengt av fornøyelsesparken i et par uker.

Skrevet

Den stengte med øyeblikkelig virkning - skal jeg love deg!!!!!!

Skrevet

Men det er jo mange andre fornøyelsesparker åpne,så den der er nok ingen god løsning.

Iallefall må det en del sterk lut til mens den er stengt,i form av samtaler dere imellom.

Han er ikke respektfull mot deg,og jeg synes dette er noe du ikke skal gi deg på.

Dama som leier hadde jeg faktisk kommet til å kjølig bedt begynne å lete etter annet husrom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...