Northernlights Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jenta mi på 15 har "streng",og i går kveld løsnet den på begge sider. Helt løst "baki der". Skal dukke opp på orthodonten i dag, men lurte bare på om dette er et vanlig problem?? Kan det virkelig bare løsne sånn?
pinglo Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Min bror har hatt regulering i mangen år,5-6 år tror eg..nett fått den av. Har ikke hørt at han har hatt noen som helst problemer med at den løsner.
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Ok. Vel,da drar vi =) Skal be dem sjekke den ordentlig.
Holly❄️ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 joda, skjedde mange ganger med meg. Men så var generelt hele behandlinge veldig dårlig da. Sitter her i dag, men like mange skjeve tenner som da jeg fikk regulering. Hadde det i nesten 3 år også, så det er ille... :s Viser heldigvis ikke når jeg smiler så derfor lar jeg være og gjøre noe med det;)
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Oida..da hadde jeg bedt om erstatning og ny regulering! Selv om det ikke vises... Hun har ikke skjeve tenner.Det er fordi hjørnetennene vokste mot ganen,om du forstår. Hun har operert i munnen,sånn at de skal draes mot der de skal sitte. Nå er hun klar.
Katja Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Skjedde mange ganger til meg også. Og jeg hadde streng av samme grunn som din datter. Bare å få den festet på igjen, ekkelt når den løsner, for den stikker i munnen
*Isabell* Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Hadde selv streng av og på fra jeg var 12-21 år, opplevde aldri det, og jeg hadde ikke en av de beste i klassen for å si det slik. Men søskenbarnet mitt har fått streng nå . Hatt det ca 4 mnd og der har det skjedd 3 ganger allerede, irriterende når det tar nesten 3 timer å kjøre til kjeveortopeden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå