L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 hva skal vi ha til middag i dag da fokens, jeg ANER ikke...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Ja si det..... Jeg er tom for ideer! Og jeg er sulten!!!!! VIL HA MAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!
pandabjørn Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 vi skal ha taco og på en MANDAG! hehe var med i butikken i dag og kjøpte salt sild og en pose med skumgummi hehe...er regne lørdag for oss i dag
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 jeg er også om for idder og SULTEN:) hehe...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 nei fader heller, lager chips i ovnen med hamburger i dag... fikk lyst på det.. hehehe...
Adriansmor med tulla Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 stekt bacon i kvitsaus med kokte poteter...nam nam kjempegodt
Kosel Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Hamburger m/ potetsalat og salat var på meny og fikk voldsomme innfall der jeg gikk så nå harjeg kjøpt mye spennende og godt. Grove hamburgerbrød kvernet kjøttdeig, blandes med hakket chili, koriander og hvitløk -egg og litt mel. (namnam) salatblader fersk ananas avocado tomat agurk hellemans majo ranch dressing french`sennep potetsalat ( ferdig, men tilsetter poteter, agurkmix, sennep, salt/pepper, chili, hvitløk) ååå tror dette blir nam... Endelig sommervær, så da blir det fyr på grillen og middag på terrassen:) vært skikkelig husmor idag..(aner ikke hva som er kommet over meg:) så har rørt bringebær og laget vaffelrøre, så da blir det vel det til dessert...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2007 så flink du er Kosel:=) jeg er i skikkelig dårlig form i dag, så karra meg opp fra senga for en time siden.. hehe... Får prøve å være litt mer husmor senere i uka;)
Mamsen til Pjokken Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 Åh ble jo supersulten av å lese denne tråden!!! Har ikke mat i huset og er suuulten....
lille bubblen min;) Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 wok... me kjøttdeig å ost på toppen...mmmmmmmm
Tussa og Sofie Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Her blir det indrefilet kylling på grillen med en salat og hvitløksbrød til. Enkelt og greit i dag ;o)
Hymia+muffins Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 I dag har jeg planer om stekt laks med poteter, brokkoli og rømme... Men ender vel opp med grandis.. Er ikke i form eller humør til kokkelering :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå