LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 To uker uten Guttongen. Like ille/godt hver sommer når han drar. Men i fjor hadde jeg jobb hele tiden, nå har jeg fri frem til fredag. Lurer på om jeg ikke må spandere en cider på meg selv i kveld? Skal iallfall kose meg, få gjort unna litt i huset osv. Og kanskje, om jeg klarer å hoste opp en gravemaskin blir det ny innkjørsel mens han er borte. Like greit å gjøre grovarbeidet når jeg er alene, så jeg slipper å ha øyne i nakken. :-P Flere som har "barneferie" nå?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 jeg hadde forrige uke! da byttet jeg om på soverommene våres, så sønnen min fikk mitt for det var størst! kjøpte skap på ikea og malte litt! og det var den uken:) hehe greit å få gjort sånne ting når man er alene.. var ute med venniner også da:) kos deg med en cider du!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Jepp, skal kose meg, og forsøke å få gjort noe fornuftig innimellom. Men det er nok en viss fare for at jeg for første gang kommer til å havne på lista ver mest aktive bruker her inne... :-D
Snuppa! Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Du får kose deg og lade batteriene God sommer!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Nettopp fått snulla tilbake jeg!:-) Kos deg masse da!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Hvordan gikk det å være alene Riga? Håper du har fått koset deg og slappet av litt! Jeg skal kooose meg, men ser jo at døgnrytmen IKKE har godt av dette, kommer jo til å sove til middags i morgen! :-D Men er jo sååå godt å bare sitte oppe og sløve litt og vite at ingen spør om å få stå opp halv 7 i morgen tidlig!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Ja, her fikk døgnrytmen gjennomgå skikkelig, men det var ikke min feil...hadde (og har!) ekstreme problemer med å sovne. Har jo alltid hatt søvnproblemer, så er vant til at det ikke er barebare å sovne, men den siste uka var virkelig ille. Og det selv om jeg ikke savna snulla så sterkt...altså, mitt savn etter henne var ikke så sterkt at det gikk utover hverdagen min og tankene mine. Fikk bilder på mail hver dag, og så at hun hadde det så gøy, og hun spiste og sov godt også, og da visste jeg jo at hun hadde det kjempebra, og da hadde jeg det bra!:-) Så jeg har styra med hjemmesiden hennes for å få tida til å gå...da fikk jeg gjort noe konstruktivt samt å se på bilder av henne! Men du kan jo tenke deg hvor glad jeg blei da hun endelig kom hjem i dag...gleda meg jo i hele går, og ville jo at tida skulle gå fortere ved å sove, men fikk selvsagt ikke til det!:-/ Og det får jeg ikke til i natt heller, og vi skal jo på sykehuset imorra for å endelig få av gipsen hennes!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Datteren min er på ferie med pappaen sin. De er på familiebesøk i en liten lansdby i Tyrkia. Skal være borte i 3 uker. Må si at jeg nøt de første 3 dagene, men så satte nervene inn. Får ikke tak i dem på telefon, forbindelsen er serdeles dårlig der de er. Har fått noen sms som tilsier at de har det bra, men grusomt å ikke kunne prate med jenta mi .
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2007 Ja det skjønner jeg! Her er Guttongen bare i nabokommunen, men vi bruker ikke prate mens han er der, for da kommer hjemlengselen så innari sterkt. Men når han er så nært er det liksom greit, har jo retrettmulighet om noe skulle skje. Om de skulle langveis tror jeg at nervene hadde vært litt mer i høyspenn ja. Du får prøve å slappe av så godt du kan. Jeg bruker å trøste meg med at så lenge jeg ikke hører noe er jo alt i orden. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå