indianerjenta Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har den daglige omsorgen for min 3 år gamle datter, BF har henne i utgangspunktet annen hver helg. Likevel forsøker han å korte ned på samværet, enten ved å komme senere på fredag, eller levere tidligere på søndag. Dette skjer hver gang! I flere måneder tilbake har han jobbet ekstra på jobb, slik at han kunne ta ut 2 ukers avspasering, når han skulle ha henne i sommer, slik at samværet ikke berørt den ordinære ferien hans, på 4 uker. OG DETTE TØRR HAN SELV Å SI ! Nå har han hittil hatt ferie i 3 uker, og han har ennå ikke ringt veslejenta si, for å høre hvordan det står til. Hun derimot har spurt etter ham flere ganger, og vi har forsøkt å både ringe og sende sms, over flere dager. . . men ingen respons. Jeg burde kanskje ikke la meg sjokkere, for han ringte ikke julaften heller. Egentlig er jeg lei hele BF. Nå har jeg danset etter hans pipe i 2,5 år. Alt skal legges opp etter hva som passer ham best, hvilke helger, klokkeslett, og hvilke uker hun skal være hos hvem i ferien; sånn som i år, da han skulle ha henne 2 uker i juni, og jeg hele juli. Hvordan er det logisk? jeg har jo forsøkt å få ham til å forstå samværsavtalen.. men til ingen nytte. Jeg har også forsøkt å få ham med på mekling, slik at vi kan lage en samværsavtale som er skreddersyd oss, og ikke alle andre i Norges land. Men nei, han er fornøyd han!!!! Er det slike andre fedre oppfører seg også???
Snuppa! Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jepp,har en sånn en jeg også. Sjekk innlegget mitt lenger ned,hehe.. Men jeg er oppgitt pga jobb jeg,jeg jobber jo når han har henne. Så det blir lite sosialt liv her også,men det skal nok gå bra Det er de som taper på det uansett og jeg vil ihvertfall ikke sende gullet mitt til en pappa som helst ikke vil ha henne og ikke har overskudd til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå