pandabjørn Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 hva synes dere om dette forslaget... http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/07/16/506348.html noen synes sikkert det er rasistisk ment....men når utlendinger IKKE gidde å betale bota pga de har kjørt for fort eller hva det nå er er jo tross alt 8 mill som de ikke har betalt... så jeg synes denne iden er go........
pandabjørn Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 jøss nå ble jeg overasket at noen var enig med meg for en gang skyld som regel når det er snakk om utlendinger så er mann stemplet rasist hvis man snakker stygt om de!
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Enig med du ) men det er nok mange nordmenn som også ikke betaler bota si!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
pandabjørn Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 jo det er det nok sikkert, men det er som regel bare utlendinger som blir stemplet først så kommer nordmennene.......
Happy H Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 hehe,eg e enig vettu.. noen ganga e eg overraska over lite en kan si meningene sine her inne uten at d blir full krig. d finnes no ikkje rasistisk at utlendiger må betale bøtene sine, d e bare rett og rimelig.
milly:) Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er "utlending", men det kan ikke ses eller høres på meg...... så hvordan vet de hvem de skal gi den betalingsmåten til?? er det til de med mørkere hudfarge? isåfall er det diskriminering, og dermed rasistisk...
milly:) Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Eh... leste akkurat avisreportasjen... det er jo snakk om TURISTER i Norge.... og det er ganske åpenlyst hvem de er, med utenlandsk nr skilt og alt... så da er det virkelig IKKE rasistisk... eh.. hilsen en veldig flau
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 du har vel fått med eg at dette er er utlendinger med bil registrert i utlandet som er på feire osv her.. du får det jo til å virke som det er innvandrerer... hehe
pandabjørn Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2007 jeg leste kanskje litt fort igjennom i stad og så ikke at det var turister det var snakk om, men er jo fint at det blir en slik ordning fordet synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå