LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg spillte sangene dine for en venninde av meg, måtte brenne dem ut, hun ble heeelt betatt, hun og. Har du plate, eller er det kun de som ligger på urørt?
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Næææh så kjekt:) :) Har nok ikke noen plate nå, men tenkte å få platekontrakt og bli berømt! Er inne i en kreativ periode, så har skrevet en del sanger i det siste. Satser på at jeg kanskje får spilt inn dem også. Føler selv at de er et hakk bedre også.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Du får holde oss oppdatert da! Står først i køen for å kjøpe plata jeg. Og venninda mi da! :-D Hold på kreativiteten du, blir spennende å høre mere fra din kant! :-)
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Åhh blir så glad når jeg hører sånt!! Er mange her inne som har sagt de vil kjøpe platen min, men det spørs om det er så mange andre, hehe;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Nja, ikke godt å vite. men du vet, et godt rykte sprer seg, dog ikke like fort som et dårlig. :-P Men jeg tror nok at om du får spredt musikken litt vil jo fler og fler fatte interesse, og hvem vet, plutselig ligger du og nyter glansen på VG-lista. :-o
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Hihihi ja det hadde vært noe;) Vi får satse på det:-D Vet ihvertfall at det er noen som har glede av musikken min, og det er veldig koselig å vite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå