Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Nå har jeg disse: - Vannmelonen (som handler om Claire Walsh) - Er du der ute? (som handler om Anna Walsh) - Rachels ferie (som handler om Rachel Walsh) - Engler i LA (som handler om Maggie Walsh) Men det er jo en søster til, Helen!!! Jeg finner ingen bok om henne. Finnes ikke det? Skulle i så fall veldig gjerne hatt den siden jeg har de andre:-s
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Har ikke peil på de bøkene, har bare lest Sushi for nybegynnere. Den var bra!
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Ja, de ser bra ut de andre også! Har tenkt å kjøpe dem etterhvert, men har begynt med de som handler om Walshfamilien. Kjøpte først "Vannmelonen", den bør du lese! Knallbra! Holder på med "Er du der ute?" nå, og den virker bra den også.
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Skal sette den på listen. Så på en oversikt over bøker man MÅ ha lest, hadde bare lest 6 av 29... Ikke mye intellektuell jeg, altså;-p
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Sånne lister er dumme;) Vil også anbefale "PS. Jeg elsker deg" Cecelia Ahern, den er bare helt fantastisk!
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Fire av bøkene hennes handler om familien Walsh, og hver av disse fire bøkene tar for seg en av de fem Walsh søstrene. Watermelon handler om eldstesøsteren Claire, Angels, om den neste eldste, Maggie, Rachel's holiday om den tredje søsteren, Rachel, og Anybody out there? om den nest yngste, Anna. Det er ennå ikke skrevet noen bok om den yngste søsteren, Helen. Så du må nok vente spent på neste bok ;o)
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2007 ÅÅååååhh så den er faktisk ikke kommet enda nei!!! Hmmm, tenkte ikke over rekkefølgen. Nå har jeg bare lest Vannmelonen og holder på med anybody out there (nettopp begynt), burde jeg lest de i "riktig" rekkefølge eller spiller det ikke så stor rolle?
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 De er kommet ut i denne rekkefølgen i alle fall: * Watermelon (1995) * Rachel's Holiday (1998) * Angels (2002) * Anybody Out There? (2006) Det du spør om vet jeg ikke, jeg har ikke lest de...bare sjekket nettet for opplysninger.
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2007 Hmmm oki, takk for svar likevel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå