Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Babyen min er så hvit på tunga. Betyr det at hun har trøske? (hun er 3 uker). Skal det behandles eller går det over av seg selv? Kan helsestasjonen hjelpe med resept?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Bruker hun smokke? I så fall prøv å dypp den i blå farris med gjevne mellom rom i ett par dager. Da skal det komme vekk. Bedre enn å få medisin =) (rør ut kullsyren først da )
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Det kan være melkerester, men kan også være trøske... Jenta mi har også hvitt på tunga, hun er 1 mnd og to dager i dag. Jeg spurte barnelegen sist torsdag, og han mente det ikke var nødvendig med medisiner sålenge ikke jeg var sår/sprukket på puppene. Er litt sår i huden av og til, men hjelper hvis de får mye luft. Han trodde forøvrig ikke det var trøske, og i så fall så var d så lite at man ikke skulle tenke for mye på d... Så se d an litt. Står endel info på ammehjelpen.no om saken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå