Gå til innhold

Er det noen som sitter i kassa i matbutikk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo var å kjøpte mat i stad og jeg skulle dra matkortet fikk opp at det ikke var kontakt med banken ! prøvde å dra korte 3 ganger til slutt ga jeg opp så brukte jeg mitt eget kort...og da gikk det igjennom med en gang synes det var rart siden det er samme bank på begge korta..

og det var nesten 5000,- på kortet også, er det noen her som vet hvorfor dette har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet i matbutikk før, der hendte det at vi hadde problemer med dette! Kan hende det at kortet begynner å bli litt slitt! :) Eller at det er litt tynt det kortet!

Vi hadde spesielt problemer med postbanken sine kort!

Men løste det problemet med å tape på en tapebit på baksiden av kortet av den svarte stripen om du skjønner?

Skrevet

jeg har gjort det samme som du gjorde (da jeg jobbet i en kasse) å ta en tapebit på den svarte stripa..jeg får vente til sambo kommer hjem så får jeg se på kortet og når den går ut....

kortet blir kanskje brukt 2-3 pr uke så det er kanskje slitt...

er ikke lenge siden jeg måtte fornye mitt eget kort pga det bare gikk på reserveløsing!

men ser at banken ikke har trekt meg ennå, blir kanskje trekt senere i dag eller i morra......

Skrevet

Det har ikke blitt avmagnetisert da...?? Hatt det sammen med mobil el noe...

Skrevet

Fikk opp det samme jeg, og ene kassa på senteret hadde samme problemet. Kanskje bank nettet sliter?

Skrevet

huff nå føler jeg meg teit hva betyr avmagnetisert?? er det slik at jeg må ha nytt kort??

Skrevet

Hvis du har kortet ditt sammen med telefonen kan det bli avmagnetisert. Magnetstripa blir ødelagt... Men det finner du ut hvis du tar med kortet i banken eller prøver det i en minibank....

Hvis du har ei magnetspenne på veska di og har kortet der kan det også skje... Jeg har opplevd det flere ganger med kunder, vi driver butikk sjø...

Men det kan jo også være at kortet er litt slitt, eller det kan rett og slett være noe med linja til banken, at det var tilfeldig at det gikk da du prøvde det andre kortet....

Håper du finner ut av det:)))

Skrevet

idag har det vært trøbbel med bankterminalene her på stedet, ikke alle kort gikk ann å bruke=/

dersom det kom opp at det ikke var kontakt så er det ikke stripa på kortet det er feil med, men forbindelsen til banken=)

Skrevet

sambo har kortet i lommeboka og mob rundt halsen så da er det ikke avmagnetisert heldigvis....

får bare håpe de hadde problemer der og da og at det virker neste gang vi skal ut å handle :)

Skrevet

hvis det hadde vært stripa som var slitt så hadde det kommet opp reserveløsning slik som skjedde med mitt kort for 1mnd siden....

hvor bor du da -oOOOStorken AirlineOOOo-

Skrevet

Jepp, det ordner seg sikkert:))

LYKKE TIL DA:)))

Skrevet

jeg bor i nordland,men det kan godt hende det er feil over hele landet=)

her er det til og med feil i minibankene og dem har steng dem til i morgen...

funker det ikke neste gang så får du prøve å ringe banken..

lykke til=)

Skrevet

takk for det.......blir spennende å se neste gang vi bruker kortet..

da skal jeg i allefall spørre å få en tapebit hvis det ikke går neste gang heller.....eller så får jeg gå i en annen kasse hehe

Skrevet

Jeg som glemte å kjøpe drikke til maten da...

Jaja, da får vi drikke vann. Kortet mitt funker iallefall ikke, og jeg bor i HEDMARK!

Skrevet

hva er et matkort?

Skrevet

Handlet du på KIWI i 13 tiden? ?

Skrevet

Det kommer av at banken har problemer med elektron / ungdomskortene...en kunde av meg var og snakket med banken idag pga av akkurat samme feilmelding..så hvis du f.eks har et vanlig visa kort, og samboeren din har et elektron kort fra samme bank, så vil han få melding om at det ikke er kontakt med banken, mens du med vanlig visa ikke får det :)

Skrevet

mummimammo

det er et vanlig minibankkort som jeg kaldte for matkort i stad ;)

Skrevet

*Vetlis*

nei vi handlet på råel, vi handler bare på kiwi hvis det er noe vi må ha ikke ellers for jeg liker ikke den butikken det er jo bare rot i kassa hver gang vi går derifra jo.....:(

Skrevet

April82

ja jeg har et visa kort og sambo har et vanlig minibank kort...håper ikke det skjer flere ganger :(

Skrevet

He he det var rart du sa, for det tror jeg hadde skjedd med de folka jeg så hehe! Var noe som ikke stemte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...