Gå til innhold

når fikk dere innkalling til UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige svangerskap fikk eg time i uke12, men mistet desverre den gangen..

no e eg 14uker og har endå ikkje fått nokke time.

ka e vanlig?

fikk eg brev tidlig sist, eller kan d være en mulighet for at legen har glømt å sende henvisning denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig er jo at man skal inn i uke 17 -19, ellers får man jo innkalling etter hvor fort legen på sykehuset mener at du skal inn, men det er jo ikke en vanlig sak (selvsagt etter henvisning fra legen din)

Ring heller på GYN å hør om de har fått henvisningen eller om du kan komme inn hvis du er i systemet.

Skrevet

Hei! :)

Er nå 17 Uker på vei idag, og har ikke UL time før 2. August. Da er jeg godt ut i 19ende uke vil jeg tro.

Du skal ha UL time nårsomhelst fra uke 17-19. (Det legen min sa iallefall). Så du får nok brev i posten snart! :) Hvis du er usikker, så kan jo du ringe og se om de har fått henvisning eller ikke?

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg er 12+6 og fikk brevet i forrige uke. Skal til ul 24 august. Da er jeg 18+2. Skal til Fredrikstad sykehus.

Skrevet

jeg hadde min første ul som var innvendig 7+3 og fikk ny time da jeg gikk fra legekontoret kom tilbake i uke 14 til ny ul og på den ordinære ul da jeg var 18 uker på vei....er heldig sånn at jeg får ny time før jeg går fra legekontoret/jm....skal til jm neste mandag 23 juli :)

om det blir ny ul vet jeg ikke nå.....

Skrevet

jeg fikk i uke 16, hadde da time i uke 18=)

Skrevet

takk for svar alle sammen.. då komme den nok snart!!!=)

gleda meg super masse, kan nesten ikkje vente..hehe

Skrevet

Ja, det kommer nok snart. Jeg fikk min for 2-3 uker siden (er 16 uker) men skal ikke til Ul før 16. august. Da er jeg vel i uke 21, og det var på grensen, sa de, men så lenge det var innen utgangen av uke 21, så gikk det bra.

Skrevet

Jeg er 13 uker i morgen og legen min har ikke engang fylt ut papirer og søkt om fødeplass og sånn. Lurer på når jeg får ul time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...