twoboys & a girl Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Skal på ul på torsdag,og har lyst til å se hva dere tipper det blir utfra symptomer. Sist gang: - kvalme til uke 12 - lavt blodtrykk - halsbrann - la på meg 20 kg, vistes bare på magen - kviser, tørre flekker - harmonisk - tok lett til tårer - dilla på grønne epler - likte ikke cola (er coca coliker) Fikk gutt Nå: - mye kvalme og oppkast til uke 16 - lavt blodtrykk (tidligere) - halsbrann (tidligere) - mye kviser - stiv og øm i hofter og rygg - lagt på meg 4 kg - skiftende humør - tar lett til tårer - ingen problem med cola - spiser mere sjokolade Det jeg kommer på nå. Spent på hva dere tror.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 tror det blir gutt jeg åsså...
Adriansmor med tulla Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 gutt.... jeg vnter jente og hater alt søtt har ikke spist sjokolade siden jeg ble gravid... elsker sjokolade ellers=)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 50/50 det der;0) Har hatt tre dønn like svangerskap, og har barn av begge kjønn:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå