Gå til innhold

Da var 4 åringen blitt 120 cm høy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart jeg synes jeg må ha størrelse 7 år til ham i klær nå... Han blir 5 år om 3 mnd da. Hvor lange er deres 4 åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stooor gutt du har da :o)

Mini her er skikkelig mini med sine 105 cm, han blir 4 år i november, så nesten 1 år yngre da.

Skrevet

Ja han er stooor ;-) Har vært det helt siden 6 ukers kontrollen. Broren på 2,5 år (blir 3 år om 2 mnd) er ikke så stor, han var bare 94 cm. Er ganske pussig, for han bruker klær nå osm broren brukte da han var 1,5 år...

Skrevet

Han er da ikke mini om han er under 4 og 105 cm?

4 års størrelse er jo 104.

Skrevet

Hvor høye er dere selv da?

Min gutt er 3,5år og 100cm høy, sikkert helt passe :o)

Skrevet

Jeg er 172 cm og pappaen 176 cm. Så jeg er litt over snittet for kvinner og han litt under snittet for menn. Mellomste er ikke noe stor for alderen, heller litt lavere enn snittet, babyen vet vi ikke enda, han er litt for liten til å ha lagt seg i fast kruve på vekstskalaen :-)

Skrevet

Han er mini i forhold til søskna sine, minsten som er 11 mnd yngre er 2 cm lavere enn han. Og di to eldste var 115 & 118 når dem var 4.

Skrevet

Jeg er selv 1.66 og pappan er 1.85

Skrevet

hehe:) gutten min ble tre år i mai, da var han akkurat 100 cm.. :) Så da står d 20 cm mellom gutten våre da.. hehe, og ca 1,5 år?

Gutten min er lang for alderen også, så kjøper klær i str. 4-6 år.. :)

Skrevet

Jeg er forrsten 175, og mannen min er 183:)

Skrevet

Oi! Tuppa mi blir 5 i august og hun er 107 cm. Ikke så veldig stor akkurat men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...