Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Og når fikk dere første utbetaling ca.? Jeg har ikke fått den enda, og nå er småen 8 måneder.
Gutt 2010 + jente 2007 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Da tror jeg du burde ta kontakt med nav. Vi fikk første barnetryden måneden etter tulla le født. Da fikk vi den på utbetalingsblankett. Så sendte jeg en mail til nav om hvilket kontonummer vi ville ha den inn på. Den er forresten på 970 kr ca.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Er det ditt første barn så kommer den ikke automatisk, du må søke. Jeg dro til nav og fylte ut søknadspapirene og leverte den der, så fikk jeg brev i posten om at den var innvilget. Også fikk vi utbetalingen i slutten av april, da små`n var ca 1 mnd. Den er på rundt 970kr.
-MtG- Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Her kom det automatisk i slutten av måneden etter at han ble født. Tror ikke man egentlig trenger å søke, men om du ikke har fått noe så må du jo si ifra.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg måtte purre på nav i flere mnd, de sa hver gang at det må ha vært en feil... skulle få ved neste mnd osv.. til slutt da jeg endelig fikk trygda så fikk jeg for 4mnd... åja sa de den skulle komme automatisk, jommen sa jeg automatisk.. ring og purr, du skal ha etterbetalt fra mnd etter du har født...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå