Hiv o'hoi Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Når jeg var 14 år gammel så bodde vi i et hus med 2 etasjer.. søsteren min bodde hos oss for et par år (mamma og pappa er skilt) og hun hadde rom nede.. Rett ved siden av rommet hennes hadde vi et stort bad. En gang jeg hadde dusjet, så gikk jeg inn på rommet hennes hvor hun hadde stereoanlegg på den ene siden og skrivepulten sin på den andre siden.. Skulle sette på noe musikk.. På toppen av skrivepulten sin så hadde søster et sånt pyntelys (stearinlys) som hun aldri brukte, det var kun til pynt.. Jeg fiklet med anlegget og så etter musikk, men så fikk jeg en rar følelse, snudde meg og pyntelyset var tent på! Var ingen andre enn meg hjemme.. Jeg ble så redd at jeg løp ned bakken til bestevenninnen min i bare håndkle.. hehe.. Har tenkt litt på det hva det kunne ha vært....
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Var det fremdeles tent når du kom tilbake?
Hiv o'hoi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 søsteren min kom hjem før meg, og da var det tent.. hun var mildt sagt forbanna på meg, for hun trodde at jeg hadde tent på det, og hun tror selvfølgelig ikke på meg når jeg sier at det ikke var meg.
Hiv o'hoi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 hehe.. jeg vet egentlig ikke hva jeg vil vite.. har bare tenkt en del på det oppigjennom liksom..
Mrs. Bouquet Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg vil gjerne vite hva det kan bety om noen vet.
Hiv o'hoi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 ja, selvfølgelig.. vil gjerne vite om noen vet
Mikaelle7 Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Kan bety veldig mange ting. Men helt tydelig noen på den andre siden som prøvde å komme i kontakt med deg. Er som når telefonen ringer, du vet jo ikke hvem det er før du svarer, men du vet helt sikkert at det er noen som ringer
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Heeei...du forandret historien din underveis litt ;o) "Jeg fiklet med anlegget og så etter musikk, men så fikk jeg en rar følelse, snudde meg og pyntelyset var tent på! Var ingen andre enn meg hjemme.. " Men etterpå sier du: "søsteren min kom hjem før meg, og da var det tent.. hun var mildt sagt forbanna på meg, for hun trodde at jeg hadde tent på det, og hun tror selvfølgelig ikke på meg når jeg sier at det ikke var meg."
TurangaLeela Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror det er et spøkelse som vil tulle med deg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 hva mener du northern? ser ikke at historien er forandra jeg....
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 tror hun mener at søsteren kom hjem før henne ETTER at hun hadde løpt ut i hånkle fordi hun ble redd av det tente lyset..
suseduse Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 hu løp til en venninne fordi hu ble så redd, når hun kom hjem igjen var søsteren kommet..
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 Nei,det kan jo hende søsteren hadde dratt ut igjen.
Hiv o'hoi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. juli 2007 Hei du, jeg har da aldri forandret historien, den har vært den samme i 10 år. Jeg var alene, gikk i dusjen,gikk inn på rommet til søster for å skru på musikk. snudde meg, lyset var tent på. Jeg løp ut og var borte minst 2 timer. Søster kom hjem i mellomtiden og så at lyset var tent.
Hiv o'hoi Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 17. juli 2007 Postboksen din er full.. eller du har sperret så jeg ikke får sendt deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå